• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

    välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

    :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • yrvädret

    Jo de går ju att färga in, sedan är de såå sköna. Jag tänkte att har jag låtit sy upp en klänning för 7400 kr så kan jag bara inte köpa ett par skor från Din Sko eller nåt sådan, utan bara måste ha ett par "riktiga" brudskor

  • Vårbrud -06

    wow de var ju superläckra. Jag måste få tag i en sko som inte har så hög klack, går nästan alltid i platta skor...

  • Princessdiamond

    ni e så gulliga..
    vi får se helt enkelt :)

  • MiNik

    God kväll på er alla brudar!
    Yrvädret,
    kanonsnygga skor :)
    Hörnet Berzeligatan/Södra vägen kl. 17:30 på torsdag.
    Jag känner igen dig, tror jag, såg bilder från förra träffen.:)

  • maritim

    Godkväll, vi har putsat och fejat och lagat mat hela kvällen eftersom stora tjocka släkten kommer imorgon och firar vår yngste son som fyllde två år den tolfte. Nu ska jag ta ett glas rött och slappa framför dumburken resten av kvällen :)

    Vårbrud; det där med såser är inte så knepigt. Dessa små flaskor från Bong med fonder i är helt suveräna som smaksättning.

    Yrvädret, vilka snygga dojjor. Klacken såg precis rätt ut, den är hög men ändå inte för hög. Kan ju vara kul om man fixar att ha på sig dem under hela kvällen :)

    MiNik; Tack för trevlig msn konversation. Jag hann just få klart det sista meddelandet innnan stora djungelvrålet bröt ut i spjälsängen. Appropå förfikan så kan jag inte hänga med, det är ju då jag ska ha min date med kirurgen på carlanderska

  • Princessdiamond

    99 dagar kvar ;)

    ännu en gång undrar jag var sjutton lindha, ninni och majbruttan tagit vägen!!?? :(

  • maritim

    Menar ju såklart vår äldste son. Lilleman är ju bara ett halvår :)

  • yrvädret

    Tack, tack, jag tyckte oxå skorna var snygga

    MiNik - det blir perfekt!

    Princess - jag förväntar mig att se dig där

    Maritim

    Alltid kul med barnkalas! Så då lär det bli full rulle imorgon alltså!

    Har en superbra plan för att inte få skoskav till bröllopet: jag kommer försöka ha skorna på minst en halvtimme varje dag, fram till bröllopet, då borde de forma sig rätt

  • Princessdiamond

    jag vill gärna, men kan inte lova ngt..
    busskortet e slut efter nästa åkning hem från jobbet, så isf måste jag låna pengar av henri för att köpa ett nytt busskort också.. :(
    men jag ska försöka :)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3