• agnelia

    BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

  • Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • Helle74

    Jag vill vara med på träff! Låter jättetrevligt att ses ute på nån pub.

    Torsdag 2 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74
    Torsdag 16 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74
    Torsdag 30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal

  • Billa

    Torsdag 2 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74
    Torsdag 16 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Billa
    Torsdag 30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal , Billa

    Jag var å shopade bröllopsgrejer med min vän idag! Hon ska gifta sig borgligt 4/3 !! Enkelt bröllop, 15 gäster. Jag ska vara vittne å så ska jag hjälpa henne med tårtan! Va kul det ska bli!

  • junibrud2006

    Vad kul att så många är intresserade av att ses!

    Drakdal - Kul med tiaran och frisyren. Jag var hos min frissa i lördags och vi ska träffas 18 mars och gå igenom allt praktiskt - löshår, frisyr, tid etc. Sedan blir det provuppsättning längre fram. Spännande...!

  • Fragila

    Hej alla Brudar!
    Kul att träffa er igen. Jag fördrar den 30 mars. Då är jag ju nästan gift, ha,ha. Fick skatteverkets välsignelse idag - borde tipsa dem om att skicka sådana brev med hjärtan på. Som egen företagare får man alltid hjärtklappning när det kommer brev från skatteverket.

    30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal , Billa, Fragila

    Ha det gott alla!

  • junibrud2006

    Här är senaste listan. Det verkar ju bäst med någon av de två senare datumen. 16 mars kan inte Drakdal och Fragila. 30 mars kan inte Helle74...

    Torsdag 2 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74
    Torsdag 16 mars - Junibrud2006, karlzone, Helle74,Billa
    Torsdag 30 mars - Junibrud2006, karlzone, Drakdal , Billa, Fragila

  • karlzone

    Drakdal, så bra med tiaran! Själv har jag köpt en som var helt fel, den passade inte alls med det halsband som jag ska låna av mamma. Så kan det bli.. Jag tror att jag ska ha någon liten blomma i håret istället.

    Roligt att det verkar bli en träff till!

  • Gabbies

    Tack till alla för berömmet om klänningen! Jag e som sagt supernöjd med den.. :)

    Nja jag har tänkt mig nån mellanlila färg, inte för ljus så att det ser rosa ut men inte för mörkt för jag vill inte ha en mörk färg på mitt bröllop..
    Jag har inte pratat med min syster ännu, jag tycker att vi ska ta det över en fika eller nåt men jag vet inte riktigt när hon som har två barn ska ha tid med det...

  • karlzone

    Det låter väldigt fint Gabbies!

    Är det någon av er som har koll på Nya konditoriet i Köping? Vi tänkte ev fixa tårtan genom cateringfirman och då kommer den därifrån, så därför undrar jag..

  • junibrud2006

    Gabbies - Låter väldigt snyggt, men då är jag i och för sig partisk i och med att jag gillar lila och har det som färg jag med...

    Har tyvärr inte varit på Nya Konditoriet. Tror säkert det är alldeles utmärkt! Vad får ni betala per bit?

  • karlzone

    40:- Jag vet inte om det är dyrt kanske? Men då ingår allt utom cake topper, om jag har fattat rätt. Vad betalar ni för er tårta?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!