• agnelia

    BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

    Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

    Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

    Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

  • Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • weddingphoto

    Gabbies,

    Det är ett litet brunt hus vid sidan av fotbollsplan tror jag,,, det ligger lite avskillt precis vid vattnet. Jättefint.
    I lokalen finns en stor sal med scen, det borde gå att duka för ca 100 pers. Det är vad vi blir i alla fall. Det finns anläggning för cd och högtalare. Om den tar mp3 vet jag inte. Det finns ett rum till som är lite mindre med bord och bänkar där de brukar duka upp maten. Beställer man mat via dem så betalar man ingen lokalhyra. Maten kostar ca 90:- per person. Hyran ligger på 2000-3000 kr har jag för mig. Vill du veta mer? vad i så fall...?

  • weddingphoto

    tillägger att det är handikappvänligt och finns 3 toaletter. Man får även låna plats i kylrummet.

  • weddingphoto

    junibrud,

    vi bytte mest för omgivningen.. jag älskar att vara nära vatten :) Sedan finns det en scen där vi kommer att ha honörsbordet.

  • junibrud2006

    Weddingphoto - Då vet jag exakt var det är! Vi var lite inne på Lövudden först också, men eftersom vi absolut ville gifta oss i Badelunda skulle det bli lite omständigt minst sagt...! Nu ska vi bara hoppas på vackert väder!

  • junibrud2006

    Gabbies - Har sagt det förr men fantastiskt fin klänning! Du kommer bli sååå snygg - och nu när du har lila också...

  • karlzone

    Aha, blev det lila istället för rosa? Någon särskild nyans?

  • Drakdal

    Håller med de andra jättefin klänning! Känns det bra med lila nu då? har du pratat med din syster än eller när planerar du att göra det?

    Måste bara säga att jag ska på bröllop i december på en kompis bröllop och hon frågade idag om jag ville vara tärna:D så glad jag blev!!

    Var och klippte mig på unik i fredags hos hon som ska fixa mig till bröllopet, hade inte bestämt mig innan om jag ville ha tiara eller ej, men dom hade precis fått in nya tiaror och där låg den... en ganska enkel med tre rader av pälor precis vad jag ville ha! och billig var den också 150kr, och dessutom hade hon samma pärlor på hårnålar så nu är allt sådant klart! :D

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!