• agnelia

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!

Välkommen alla blivande Västeråsbrudar!

Vår sjätte tråd har nu nått pensionsåldern på tre månader och stängts. Så nu är det dags för vår sjunde tråd!

Länkar till våra sex föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html

• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
  • Drakdal

Ringde och kolla med waynes och de stänger 19.00. Vet inte om ni tycker att det är för tidigt... vi kan ju alltid byta cafe och gå någon annanstans i så fall.

• junibrud2006

Absolut! Finns ju flera trevliga som är öppet längre! 19 kanske är lite tidigt. Vad säger ni? Kalle på Spången, Barista, Cornetto Bar? Andra förslag? Vi kan ju isf bestämma ett ställe så de som inte hinner till 17 vet var vi är, men så bör vi ändå träffas vid Waynes så ingen missar vår flytt...

• Drakdal

Håller med! Kalle på spången är trevligt och de har ju öppet länge. De andra har jag ingen erfarenhet av.

• Gabbies

Jag tycker Gränden isf.. detta kan ju bli intressant.. jag tror vi alla har väldigt olika smak vad gäller caféer.. :)

• junibrud2006

Jag kan gå var som helst mer eller mindre bara vi får till en träff! Men som sagt så kanske Waynes är dumt om vi nu blir ett gäng och de stänger knappt två timmar efter vi har satt oss.

• Drakdal

Gränden blir bra för mig också. Spelar ingen roll egentligen.

• junibrud2006

Då säger vi samling vid Waynes Sigma 17.00 på torsdag. Därefter gemensam färd till Gränden där de som vill kan ansluta sig.

BT-träff Waynes, Sigma 17.00 torsdag 2 februari, därefter Gränden

Junibrud2006
    majbrud06
    Gabbies
    Drakdal
    Billa
    Fragila (förmodligen)
    WeddingFairy (ev..beror på jobb)
    karlzone
    Helle74

• Billa

Hejhopp allihop!

Nu är jag tebax i svea rike! Har tagit en tur till tyskland i en vecka å varit med på en stoooor militärshow med orkestern! Är helt slut i kroppen men det har varit alldeles underbart! Å imorrn ska jag återgå till jobbet!
    Ser fram emot torsdag! Låter bra med flytten!

• Gabbies

ser också fram emot torsdag!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!