• aircondition

    Fettsugning

    Tänkte jag skulle starta en tråd om fettsugning. Problemet är att jag inte VET hur man skapar en tråd. Bröstförstoringstråden är ju väldigt bra.Tänkte nu att det kanske är fler än jag, som funderar på fettsugning. Hur är det...är det någon med erfarenhet av eller någon som funderar på att låta fettsuga sig. Ja vill "bli av med" en liten kula på magen + runt höfterna.

  • Svar på tråden Fettsugning
  • Gloriousgirl

    Hur kommer det sig att priset blev så mycket mer? Har nämligen kikat på sabbatsbergs och priserna där verkade lägre än på andra ställen, men det kanske inte är så?

    Hur mycket är 3-4liter fett då? Är det en liten bulle eller kan det ta bort en hel mage? Dum fråga kanske....

  • suzannna z

    du består mest av vatten. 1kg vatten är ca 1 kubikdecimeter är ca 1 liter. tänk i mjölkpaket.

    skulle tro att det blir ganska rätt... eller?

  • lilla-Angelina

    De ansåg att jag skulle göra magen och ryggen inte endast sidorna...Grrr

    Jag tyckte inte de var vidare proffsiga...Satt och visade mig bilder på andra tjejer som gjort det och letade länge i datorn bla

  • Gloriousgirl

    Jasså, men de vill väl bara tjäna massa pengar om de säger så. Om du bara ville ta sidorna så får de väl acceptera det och göra så snyggt de kan tycker man ju. Inge bra alls om man får mer komplex utav att besöka en läkare... dock händer det ofta, även med vanliga läkare...

    Skulle jag gå dit eller nån annanstans skulle de säkert säga till mig att banta bort 10kg först...

  • Brunkullan

    Är det någon som har någon erfarenhet av fettsugning av hakan - alltså dubbelhakan?

    Jag undrar om det gör mycket ont efteråt, och hur länge man måste gå med bandage runt skallen, hi!?

    Någon??

  • lilla-Angelina

    En kompis till mig gjorde nyligen på den kliniken vid hötorget. Hon gjorde sidorna för 14000:- och blev nöjd men hon är iofs jättesmal redan..

  • MonikaS

    drömmare, en bröstförminskning är ju inte samma sak som en fettsugning... Har vänner som har lidit enormt pga stor byst, en väninna hade H-kupa och gick ner till D. Det var inte pga av fåfänga utan för att hon mådde dåligt både fysiskt och psykiskt. Jag tror att det var helt okej för henne att ha sportbehå i ett par månader.. Menar absolut inte att vara otrevlig, utan tycker mer att det inte går att jämföra.

  • MonikaS

    Aj aj, fel person, sorry drömmare! Det var riktat till Engäst!! Förlåt...

  • anderssonskan midsommaren 2004

    skulle verkligen behöva både mage sidor samt rätta till brösten efter barna, det som stör mig mest är magen den går inte att träna bort pga snittet efter tösen tyvärr inget fint bikini snitt. men jag har kollat på olika sidor & runt 50 lakan skulle det gå till, visst gubben betalar om jag vill men problemet är att man får inte vara rökare pga läknings prossesen & jag har inte hittat motivationen ännu men det kommer väl.

  • lilla-Angelina

    Anderssonskan
    50000 för mage sidor bröst?Det kan ej stämma..

Svar på tråden Fettsugning