• Annica_B

    Oups, lite snabb... 2



    Här är den nya tråden flickor!

    Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

    Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Annica_B

    Tydligen.... jag skrämde bort henne. Hallååååå??? Kitty o Cheers, vart tog ni vägen??

  • hellokitty

    ooooohhhoooooooo.... ja, du är ju sååååå scaaary, Annica!

    Jaha, jag har ju inte blivit tilldelad någon gubbe så jag tog saken i egna händer och tyckte den gapande var passande.

    Jag tycker den arga farbrorn ser ut som han sitter på toa och sk*ter....

  • Annica_B

    *asg* Ja, men då passar han ju bra... Så mycket skitsnack som kommer från mig.

  • Hej baberiba

    Öhhhh får man vara på toan eller ska jag bja ner mig....:D:D:D:D

    Jag är Cheerful på BT och Privat Cecilia. Snacka om Schitzo...:D:D:D

    Jag är 37 år urgghhh...gamlingen i gänget...:D jag är gift sen den 13/8. Bor ihop med husbandet och hunden i ett hus på totalyta på 250kvm.

    Gubbe: 8)

    Gillar kläder och shopping och att baka...:D:D:D

    Staden jag bor i Ljungby och vi har fina pizzor och en kiosk....eller två...:D:D:D

    Jag dansar Jazzdans en ggr/vecka och så gilalr jag aerobics.

    Jag är en glad shit med sällan sura miner...D:D:D:D:D:D:D alltid ett leende på läpparna....:D:D:D

    Jag jobbar som säljare.....skitkul då jag har mkt kontakt med mina kunder.

    Jag är 159,5cm och väger 58kg är mellanblond med slingor och självfall i håret....Stora blå ögon.

    Jag gillar att spela på min keyboard, löaa korsord, läsa, sova och kolla på TV.

  • Hej baberiba

    Jag kanske är :[ för jag var s*huset innan....:D:D:D

    Lunch time nu ska jag shoppa....:D:D:D:D

  • drea

    Här har ni mig!

    Namn: Drea, eller egentligen Andrea...
    Ålder: 29... blir 30 år den 24 feb.
    Civilstånd: Ja e gift sen 30 juli med Axel.
    Yrke: Gymnasielärare i geografi och samhällskunskap, med världens bästa elever!!!
    Gubbe:

    Jag har en hund, Trulsa, som går på dagis, bor i lägenhet i Trågsund utanför Stockholm och tränar 2ggr i veckan på gym. En gång av dem på arbetstid (nej jag har ingen lektion på gymmet)

    What else? Jag hinner inte sitta här så mycket eftersom jag ofta är i mitt klassrum, sen pluggar jag på kvällstid så hinner jag inte heller (synd om mig)!

    That´s me!

  • Annica_B

    Vad kul det är att läsa hur alla beskriver sig själva...

    Jag ska komplettera med mina jobb också.
    1. Skönhetskonsult , eget företag 50%
    2. Kontorsjobb, 50% (Pratar endast om detta via mail. Ni vet varför, tjejer...)
    3. Frilansande sångerska, oregelbundet

    Fullt ös medvetslös!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2