• Princessdiamond

    Göteborg (med omnejd) 2006 #2

    Lindha, Ninni, Yrvädret, Majbruttan, Trollvinter, Vårbrud -06, och alla andra som vill vara med i vår småknäppa grupp ;)

    Här är vår nya tråd :D

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2
  • Princessdiamond

    det va värst vad denna sidan krånglar...

  • mugglesfan

    Det här verkar vara en tråd för brudar 2006 eller? Jag ska också gifta mig, i Råda kyrka 29/7 - får man vara med?

  • Lindha

    mugglesfan klart att du får vara med! :) Välkommen!

    Majbruttan va duktig du va som gick och tränade själv! ;) :)

    Princess tyvärr så är vi inte intresserade av eran bil. Vi behöver ju en kombi men jag tänkte på min lillebror. Men han va inte intresserad. Sorry!

    Mycket strul med sidan idag! :(

  • ninni7805

    mugglesfan:
    välkommen
    jag konfirmerades i Råda kyrka och gillar den så mkt! helmysig kyrka :) vart ska ni ha festen?

    majbruttan:
    hur gick träningne igår? här blev det inte ngn promenad :( det började ju ösregna! sen läste jag lite senare att en kvinna blivit överfallen här i Kallebäck igårkväll.... bläbläblä.. trodde det här va ett lugnt område!! va en kvinna i min ålder och det va precis utanför huset här... usch! men dom fick tag på killen som gjort det iaf..

    idag blir det fest på m2b:s jobb :) ska dit ikväll och äta italiens buffe och dricka vin! mkt smaskit och kul ska det bli!

  • mugglesfan

    Vi ska ha festen i Pärs kök (Råda Säteri), verkar bli mycket mysigt och underbar mat (fick gratislunch för att provsmaka innan vi bokade, sympatiskt). Himla trevlig personal. Billigt blir det inte, men en-gång-i-livet och allt det där...

  • majbruttan

    Jäkla struliga hemsida... Började redan igår kväll!

    Välkommen mugglesfan!!

    Vart tog du vägen Tusensköna??

    Nu har jag fått svar av prästen!!! Han vill, men ska vänta in schemat i sin ordinarie kyrka och sen vänta på något läkarbesked... Jag håller alla tummar jag har så länge

    Jo då, träningen gick bra. Har lite träningsvärk efter alla armhävningar som ledaren på passet ville göra...

    Ninni - konfirmation i Råda? Hur gick det till?? Akta dej när du går ut hörrudu!

    Måste bara berätta om min m2b - igår frågade han när vi ska skicka ut inbjudningarna "i januari eller?". Ja det blir nog bra sa jag (vi har pratat om det innan, så det var ju bara en avstämning). Det ha sa sen var lite mer överraskande - "du måste vi ju köpa grejer och börja med dem snarast!!". Jag som inte ens vågat föreslå att vi ska TITTA på papper på stan. Nu vill han handla o pyssla med en gång! Gäller att ta tillvara på sådana stunder, så nästa vecka ska vi försöka bestämma hur vi vill ha dem

  • ninni7805

    majbruttan:
    hahaha ja sätt fart med inbjudningarna med en gång!!! lika bra att smida medans järnet är varmt eller hur är det man säger? ;)
    jag och rollof åkte ju till england på konfirmationsresa och sen konfirmerades vi här i Råda kyrka med dom andra som va med på resan... därför blidde det inte hemma..
    mmm ska passa mig nu lite mer när man går ute, både på dagen och kvällen verkar det som :(

    mugglesfan:
    så enormt snällt att bjuda på lunch!!! det är nog inte så vanligt att sånt händer!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #2