• GithKat

    Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd

    Hej allihopa i Jönköping med omnejd. Nu startar jag en träfftråd för oss som vill och önskar träffa andra att tjöta bröllop med "live". Lägger upp en mailadress här, där ni kan anmäla intresse då ett datum bestäms här på BT. Mer info kommer så fort jag fått upp adressen.

    Hoppas vi hörs och ses, kraaaaamis

  • Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd
  • Ängla

    Överlycklig, vad trist att du inte kan vara med i eftermiddag Men jag fattar precis, inte vill man va ute i onödan och köra om det ska bli storm...
    Jag hade tänkt promenera in till stan men det känns inte ens läge för det i blåsten!

    Ví får ses en annan gång Överlycklig!

  • GithKat

    Överlycklig: ahh vad trist. Men vi ska ju försöka ta en träff till innan jul. Kanske går bättre då. Förstår dej precis man har inte för inte "Gudrun" kvar i minnet,

  • Överlycklig

    hi hi... jag svarade just ditt inlägg på bröllop juli... vi ses en annan gång och tack för ditt stöd!

  • annki72

    hej flickor, tyvärr måste jag oxå utebli idag, men hoppas att vi ska träffas snart igen, för då kommer jag det lovar jag!!!


    Mina barn är nämligen sjuka och gubben är inte hemma

    hoppas ni får trevligt ändå och att vi kan ses innan jul iallafall

  • Ängla

    Hej tjejer!

    Vad trevligt det var att träffas i dag! Kul att utbyra idéer och tankar! GithKat och AnelP ni hade båda jättefina "trycksaker", ledsen om jag inte hann berömma dom tillräckligt, det var ju full show i min hörna... (gissa vem som somnade på bussen hem..) Nästa gång hoppas jag att även jag har nån liten inbjudan att visa upp!

  • GithKat

    Ängla: Kan det varit en liten sprallig herre kanske? Du berömde mer än nog vännen. O visst var det kul att träffas, skönt att prata av sig bröllopstankarna med några som är insatta och vill diskutera det..*S* Gubben är inte till mycket hjälp på den fronten..

    Hoppas ni andra oxå kan komma nästa gång.. huu det har börjat blåsa ordentligt nu...

    När ska vi ses nästa gång... vi hann inte prata om det. Kom med datum och tider så får vi försöka pricka in rätt. Antingen innan jul eller någon gång i januari.

    Kraaaaaaam/Katten

  • hellanb

    Hej!
    Låter som ni har haft en mysig träff. Jag hoppas verkligen att jag kan vara me nästa gång... Kul att disskutera och drömma om den stora dasgen med liksinnsade... Den blivande maken tycker att det är en evighet till maj dvs gott om tid, alltså kan allt vänta...
    Ha degott1
    Hellan

  • AnelP

    Hej!
    Det var trevligt idag.Tycker vi kan försöka träffas en gång innan jul, kanske lite senare på kvällen??Jag kommer ju vara på kirurgiska avd nu på ryhov och jobba så har ej fått mitt schema än, men går väl till 16 på dagarna antar jag.
    Så kanske en träff vid 17-17.30??Någon vecka innan jul, ni andra kan skriva ut lite dagar ni kan, jag kan väl vilken dag som helst då, lite senare på dagen då.

  • annki72

    Skulle vara kul att ses före jul
    jag kan i stort sätt när som helst, jobbar onsdagar till 19 och torsdagar till 18, men kan alltid få gå lite tidgare om det behövs.
    är öppen för alla förslag

Svar på tråden Bröllopsträff för oss i Jönköping med omnejd