• Ms. August

Helsingborg 2

Godmorgon tjejer! De verkar som om de har stängt igen vår tråd?! Men vi gör en ny..

• Svar på tråden Helsingborg 2
  • iiika

Jaså, här är ni! Jag tyckte väl att det var konstigt att ingen skrev nåt under "helsingborgsträff" sen vi sågs...! Det var verkligen jättekul att träffas i onsdags! Det måste vi göra om när det närmar sig!

Vilken fin klänning Anna! Den kommer du passa i! Svår fråga med guldinlägg eller hela i creme, den är säkert fin som båda. Men visst, lite detaljer i en annan färg är ju inte fel...

• Glädje

Jätte vacker klänning Anna! Jag tycker att du gör rätt i som väljer bort det blåa men tycker att effekten med annan färg är läckert. Jag hade kört på guld där det är blått.

• iiika

Konstigt Katarina! Det är ju helt rätt adress! Du har ingen smart adress som man kan maila till istället då?

• Glädje

Annika! Nu verkar det fungera, se om du fått något mail.

• Ms. August

Tack, va roligt att ni tycker om den.. Men sedan får vi ju se hur den blir att se ut färdigsydd.. kanske blir helt annorlunda..

Katarina- när var det ni hade tänkt att kryssa?? Vi kollade lite igen och funderar nog för tillfället på "Western eller Eastern caribbean cruise"..

• Glädje

Vi funderar på den östra kryssningen. Jag tror den går 28/8 eller 4/9 från Miami.

• StinaGerman

Hej tjejer! Hur har ni det?? Jag hittade äntligen den där sidan med "bollbuketten" som vi pratade om. www.zanden.se
    Trevlig lååånghelg (imorgon)!!
    Stina

• Rystall

Hej tjejer.

Nu har vi äntligen skickat iväg våra inbjudskort och dom har ramlat ner i brevlådorna idag. Hua vad jag är nervös.

Trevlig helg.

• Glädje

Rystall, vad kul!!! Kommer du ihåg att du berättade om en präst som du tyckte var så bra. Vet du namnet på honom?

Svar på tråden Helsingborg 2