Helsingborg 2
Godmorgon tjejer! De verkar som om de har stängt igen vår tråd?! Men vi gör en ny..
Godmorgon tjejer! De verkar som om de har stängt igen vår tråd?! Men vi gör en ny..
Jaså, här är ni! Jag tyckte väl att det var konstigt att ingen skrev nåt under "helsingborgsträff" sen vi sågs...! Det var verkligen jättekul att träffas i onsdags! Det måste vi göra om när det närmar sig!
Vilken fin klänning Anna! Den kommer du passa i! Svår fråga med guldinlägg eller hela i creme, den är säkert fin som båda. Men visst, lite detaljer i en annan färg är ju inte fel...
Jätte vacker klänning Anna! Jag tycker att du gör rätt i som väljer bort det blåa men tycker att effekten med annan färg är läckert. Jag hade kört på guld där det är blått.
iiika! Jag provade maila till din adress. Men jag får bara tillbaka mailet. Är detta rätt adress? blomsterflicka@hotmail.com.
Katarina
Konstigt Katarina! Det är ju helt rätt adress! Du har ingen smart adress som man kan maila till istället då?
Annika! Nu verkar det fungera, se om du fått något mail.
Tack, va roligt att ni tycker om den.. Men sedan får vi ju se hur den blir att se ut färdigsydd.. kanske blir helt annorlunda..
Katarina- när var det ni hade tänkt att kryssa?? Vi kollade lite igen och funderar nog för tillfället på "Western eller Eastern caribbean cruise"..
Vi funderar på den östra kryssningen. Jag tror den går 28/8 eller 4/9 från Miami.
Hej tjejer! Hur har ni det?? Jag hittade äntligen den där sidan med "bollbuketten" som vi pratade om. www.zanden.se
Trevlig lååånghelg (imorgon)!!
Stina
Hej tjejer.
Nu har vi äntligen skickat iväg våra inbjudskort och dom har ramlat ner i brevlådorna idag. Hua vad jag är nervös.
Trevlig helg.
Rystall, vad kul!!! Kommer du ihåg att du berättade om en präst som du tyckte var så bra. Vet du namnet på honom?