• Bröllopstokiig

    BT-träff Göteborg 3

    Hej Tjejer!

    Nu har även våran 2:a tråd stängts, så nu får vi börja på våran 3:e så vi kan fortsätta och ha våra inspirerande & trevliga BT-träffar.


    Kram Patsa

  • Svar på tråden BT-träff Göteborg 3
  • FROGGY1

    Hallo tjejjer!!!Nu är jag tillbaks o skriver lite på vår tråd igen efter lite paus..;)....har som jag skrev fått hem klänning. Sen har vi i lördags äntligen beställt ringen på Wranges(tack C.A jättemkt för mässrabatten...den gjorde sitt)....Provsmak är på G uppe i sthlm senare i maj samt fotografträff m,m.....kul när trådarna vävs samman....tänker på vissa här som har sin stora dag här i maj.....Ni måste vara jättenervösa....hihi...hur som helst så kanske 3 maj (tisdag) skulle fungera för flera ?????? Skriv upp er så ser vi.

    BT Träff 3 maj klockan 18.00

    Froggy!

    Vi ses !! Kram

  • Anna gbg

    Va härligt att din klänning är här Froggy!Nu kan du väl äntligen andas ut! Kanske börja spana efter med e-bay inköp :)

    Vi var och bestämde meny igår (allt utom varmrätten - som de skulle komponera en ny lite mer somrig till oss.)
    I söndags var vi på bröllopsträff. Nu måste jag bara ringa och ta reda på vem som är kantor den 13:e så vi kan bestämma lite psalmer och så...

    Till mina "danspartners" - vi kan inte komma idag för jag har fått biljetter till cirkus Skratt av en kund. Vet inte när jag var på cirkus senast! Så nu ska vi valsa både måndag och onsdag nästa vecka!

    Passar på att skriva upp mig på listan åxå:

    BT Träff 3 maj klockan 18.00
    Froggy
    Anna GBG

  • Bröllopstokiig

    Anna gbg:

    Fick du en massa skratt på Cirkus Skratt igår?

    Vi funderar också på att dansa vals både måndag och onsdag i nästa vecka, men vet du vilken tid det är vals på måndagar?

  • Maj-2005

    Hej tjejor!

    Skulle gärna vilja träffa er men jag skall ha vår SISTA genomgång med Hamngatan just denna dag ....typiskt!
    Vill så gärna träffa er innan den 14 maj!!!!...det börjar närma sig med STORA steg! Skall iväg idag till Graham&Ada och lägga lite ljusa slingor...
    FYI: Har ännu inte blivit HIPPAD...men men jag känner att det är på G!!!!!!
    Hörs snart....
    Kramilikram Sharon

  • martins pingla

    Jag kommer den 3:e!
    Vart ska vi träffas?
    Vi kan ju hoppas på att det är fint väder, så kanske vi kan sitta ute någonstans...

    Skriver upp mig på listan:
    BT Träff 3 maj klockan 18.00
    Froggy
    Anna GBG
    Martins pingla

    I helgen drar vi ut till sommarstugan o det ska bli riktigt skönt att koppla av lite...

    Ses på tisdag!
    Kram Jossan

  • Brud_2005

    Jag skall försöka att vara med på tisdag, men vi har en hel del saker vi måste ordna med inför den stora dagen så jag kan inte lova att jag hinner... Skriver i alla fall upp mig på listan:

    BT Träff 3 maj klockan 18.00
    Froggy
    Anna GBG
    Martins pingla
    Brud_2005

    Kram Linda

  • FROGGY1

    hej tjejer!!!! vart syns vi imorgon ???? fikaställe??????fröken olsson förslag !! annat???
    tid: 18.00 ???

    hoppas alla kan ! ska bli kul att ses!
    kram mej

  • martins pingla

    Jag kan inte imorgon i alla fall...
    Hoppas på en ny träff snart igen!

    kram Jossan

  • Brud_2005

    Jag har inte fått något mail- någon som kan vara snäll och vidarebefordra?!

Svar på tråden BT-träff Göteborg 3