• Sevvan

Ta en fika i Malmö!!

Nån tjej som känner som jag, sugen på att ta en fika och prata om allt möjligt mest om bröllop såklart ;)Eller du kanske är ny i Malmö och inte känner nån?

Nu när det blir varmare väder kan man ju passa på. Vad är roligare än att fika och ha tjejsnack :)

Hör av er isåfall....

• Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!
  • nanna06

Jag kommer inte idag, det var idag ni skulle träffas va...? Men följer gärna med nästa gång.
    Izunia... om vi tar det i början av juli så kan jag iaf...

Tissa (å resten...)! Jag heter Anna och är 27 år gammal, gymnasielärare och fr.o.m. torsdag, malmöbo på heltid. Bröllopet blir först nästa år...

• Puh76

Blir det fler träffar som man kan vara med på?

• CyLa

hallå brudar!

jag missade oxå förra träffen men from tis har jag sem hela sommaren och kan i princip när som.

presentation av mig: Heter Caroline, är 30 år bor med min conny 27 år och 3 barn och en kise i arlöv. vi gifter oss den 20/8

kram på er!

• Puh76

Jag heter Linda, är 29 år och bor i Malmö.
    Bor med sambo och hund.

Gifter oss 15 juli 2006.

• nanna06

Blev det nån träff förra veckan? Det verkade som att det var en del som inte kunde komma därför undrar jag om ngn är intresserad av en ny träff nästa vecka? Onsdag torsdag kanske?

• Tissa

Nåt bestämt? jag har ju fått jobb nu över sommaren bara men ändå skönt!!! så nästa vecka jobbar jag 6-14 så på eftermiddagen kan jag ju

• Izunia

Jag är bortrest till den 28 sa efter det hänger jag gärna med om det blir nat!

• nanna06

Jag är ledig fram till den 16 augusti...:) så för min del kan jag lite när som helst.. Men jag kom på att det är midsommar på fredag vilket innebär att en del kanske åker redan på torsdagkväll, så mitt förslag är onsdag nästa vecka vid 18-19 tiden. Ngn som kan då?

• Tissa

Nästa vecka kan inte jag iaf... jobbar 14-22 hela veckan ut. hehe

• CyLa

jag kan nog nästa onsdag tror jag ! är det fler som hänger på ?!

• nanna06

precis... är det nån mer som hänger på..??

• Tissa

nu denna onsdagen elr nästa igen?

• nanna06

ja, jag kan eg vilken som, så för min del spelar det ingen större roll...

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!