• Sevvan

    Ta en fika i Malmö!!

    Nån tjej som känner som jag, sugen på att ta en fika och prata om allt möjligt mest om bröllop såklart ;)Eller du kanske är ny i Malmö och inte känner nån?

    Nu när det blir varmare väder kan man ju passa på. Vad är roligare än att fika och ha tjejsnack :)

    Hör av er isåfall....

  • Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!
  • Tissa

    Ååhh den 7 juni ska jag på student kl. 19.00.....typiskt.hehe

  • Mattas

    Hejsan alla!
    Här kommer en "nyis" till. Ska också gifta mig, datumet ej satt ännu. Kan inte den 7:e, men följer gärna med en annan gång.

    När jag satt här och läste så blev jag väldigt nyfiken på vilka ni var. Någon som har lust att berätta lite, för en eftersläntare?

    Själv heter jag Zandra, fyller 20år i sommar. Studerar inne i Lund.
    Har planer på att gifta mig någon gång nästa år, då vi har ont om pengar för närvarande.
    Min sambo heter Mattias och är 22, studerar även han i Lund.

    Kort och koncist om lilla mig!

  • Izunia

    Jag är inte säker pa om jag kan komma den 7:e...Hör av mig imorgon.

    ah..förresten...Heter Isabelle och är 24 ar. Gifter mig 12 augusti 2006 med min fästman Andi. Bor i Lund, pluggar sports management, jobbar som nagelteknolog och andi är musiker. Det är kort om oss!

  • Tissa

    hur många blir det på tis? Jag få komma nästa gång eftersom jag ska på student då. Men jag hoppas ni får det jätte skoj!

    Jag heter Therese och blir 24 snart(19 juni)bor med min Tompan som är 25 år i arlöv med våra 3 små katter. Vi gifter oss den 29 okt dagen efter våran 9 års.dag!

  • Darling1

    Jag kan som sagt inte komma eftersom jag befinner mig på annan ort!

    Kort om mig... fyller snart 25, har studentlägenhet på Rönnen i Malmö men flyttar därifrån för en lägenhet i Landskrona i sommar. Gifter mig den 2 Juli i år med min Peter som fyller 29 år i höst! Har i augusti varit tillsammans i 4 år.

  • Izunia

    Tjejer...jag tror inte att jag hinner komma imorgon. Det verkar vara manga som inte kan, men vi far ta en träff igen i sommar! Är manga bortresta i juli?

  • martiina76

    Jag kan komma... Jag skulle haft med mig en Bröllopsmagasinet-tidning sist men jag glömde det (vi hittade varran ändå) Kan dock göra ett nytt försök med tidningen imorgon så känner ni igen mig iaf...

  • DrF

    Jag kommer! Det spelar väl mindre roll om vi inte blir så många, det finns ju fler tillfällen att ses, känns inte så kul att ställa in nu eller hålla på att flytta dag.

    Jag heter Sophia. Är nybakad läkare (tog examen i fredags), 29 år gammal. Bor mitt i Malmö med sambo (30 år) och två katter. Vi gifter oss i september i år i Paulikyrkan.

Svar på tråden Ta en fika i Malmö!!