Grattis Sana! 3.3 kilo till slutet av juni klarar du garanterat - och forsok att inte se det som ett misslyckande om du inte gar ner alls nagon enstaka vecka, som sagt sager kroppen stopp da och da och behover lite tid for att vanja sig.
Jag verkar funka sa att jag gar ner, stoppar, star still en manad ibland, sen rasar det nat kilo eller tva till, tar stopp... frustrerande nar man vill fortsatta ga ner men sa lange jag inte gar *upp* igen kanns det ok i alla fall.
Ett tips jag fick av min ledare (har sakert tjatat om det forut men i alla fall), ar att ata olika saker till frukost varje dag, inte bara samma flingor eller grot varje dag. Just att variera kosten - aven om det blir samma antal points - gor att forbranningen kommer igang, av nan anledning (fraga mig inte varfor men det verkar stamma for mig).
Jag forsoker ata tex kokt agg pa hardbrodmacka pa mandag, grot pa tisdag, fruktsallad med yoghurt pa onsdag, vita bonor pa grovt brod pa torsdag, flingor pa fredag osv. Det gor dessutom frukosten lite mer intressant... ;)