• Cyla

    brudträff i malmö?

    Undrar om här finns någon i malmö med omnejd som har lust att träffas?!

    själv känner jag som att jag mest bara pratar bröllop med de vänner som vet och med syskon - tror de redan nu är ganska trötta på att höra mig- och vårt bröllop är inte förrens d 20/8! så vill nån utbyta ideer eller bara träffas på fika

    så hojta till eller mejla mig på
    lina.brorson@telia.com

  • Svar på tråden brudträff i malmö?
  • annapanna1975

    Jag kommer i alla fall att ha svarta kängor, svart lång kappa, blå mössa, vita vantar. Jag kände ingen förra gången men man tittade runt vilka som verkade stå och vänta på någon...

  • annapanna1975

    Tänkte bara puffa upp så att fler kan se att det blir BT-träff på lördag i Malmö... Hjärtligt välkomna!!!!

  • Tissa

    Ja jag vill osså jätte gärna va med
    så nu på Lö kl 14.00?

  • sjd

    Rackarns också att det blev på lördag.
    Har inte varit med tidigare men hade gärna följt med och träffat andra brudar, men jag ska på bröllopsmässa i Hässleholm och samtidigt prova klänningar på Atelje MB...
    Får följa med nästa gång istället. ;)

  • Cyla

    då ses vi då! jag har på mig en svart halvlång jacka med ludd på huvan... svarta byxor eller jeans, svarta stövlar.

    ska bli kul att träffa er!!

  • annapanna1975

    Vad kul!!
    Det ser ut som att vi kommer att bli ett gäng på lördag!!!

  • annapanna1975

    sjd:
    Vad synd att du inte kan komma. Men det blir fler träffar i vår! När ska ni gifta er?

  • Kiara

    Hade gärna hängt på, men ska iväg med familjen denna helg. Kom gärna med en ny träff!

  • 23/7-2005

    Hej!

    Här är en till som är intresserad av att träffas och fika på lördag. Har också en familj som redan är trött på allt bröllopsprat... :)

  • annapanna1975

    *puffar upp*
    Tänkte bara påminna om att det är BT-träff imorgon lördag kl.14 utanför HM på Gustav Adolfs torg i Malmö!!!!!!!!!

  • annapanna1975

    Annapanna 1975
    Cyla
    2/7-05
    23/7-2005
    Rin
    Miiva
    Tissa?
    Ser ut som att vi blir 7 st om alla kommer!

  • annapanna1975

    Vill bara berätta att vi var 6 flickor som träffades i Malmö idag, och fast det var svårt att hitta sittplats såhär lönehelgen så hade vi jättetrevligt!

    Rin:
    Jag hoppas att vi inte missade dig i vimlet. Vi lyckades inte hitta dig.

  • 2/7-05

    Jag ville bara tacka medverkande brides to be för en trevlig träff. Lina jag har mailat dig.

  • sjd

    Hej!

    Hoppas ni hade trevligt alla, och att det snart blir en ny träff som jag också kan följa med på.
    Min dag var iallafall mycket produktiv. Fick många roliga tips på Bröllopsmässan i Hässleholm och nu vet jag hur min klänning ska se ut. Så jag hade en bra dag. :)

Svar på tråden brudträff i malmö?