Inlägg från: annapanna1975 |Visa alla inlägg
  • annapanna1975

    brudträff i malmö?

    Malmöträffar är stängd för svar så vi kan väl fortsätta här istället...
    Det finns ett förslag att träffas i Malmö lördagen den 30 januari kl.14.00
    Jag kan och Cyla. Om någon annan vill hänga på eller föreslå ett annat datum så skriv in en rad här, PLEASE!!

  • annapanna1975

    Hoppsan!!
    Jag menade lördagen den 29:e januari. Så dumt det blev nu... På söndagen kommer min m2b hem igen efter att ha varit borta i 10 dagar, så då vill jag gärna vara hemma och ta emot honom.

  • annapanna1975

    Vi kan väl träffas kl.14 den 29:e utanför H&M på Gustav Adolfs torg som förra gången...

  • annapanna1975

    Jag kommer i alla fall att ha svarta kängor, svart lång kappa, blå mössa, vita vantar. Jag kände ingen förra gången men man tittade runt vilka som verkade stå och vänta på någon...

  • annapanna1975

    Tänkte bara puffa upp så att fler kan se att det blir BT-träff på lördag i Malmö... Hjärtligt välkomna!!!!

  • annapanna1975

    Vad kul!!
    Det ser ut som att vi kommer att bli ett gäng på lördag!!!

  • annapanna1975

    sjd:
    Vad synd att du inte kan komma. Men det blir fler träffar i vår! När ska ni gifta er?

  • annapanna1975

    *puffar upp*
    Tänkte bara påminna om att det är BT-träff imorgon lördag kl.14 utanför HM på Gustav Adolfs torg i Malmö!!!!!!!!!

  • annapanna1975

    Annapanna 1975
    Cyla
    2/7-05
    23/7-2005
    Rin
    Miiva
    Tissa?
    Ser ut som att vi blir 7 st om alla kommer!

  • annapanna1975

    Vill bara berätta att vi var 6 flickor som träffades i Malmö idag, och fast det var svårt att hitta sittplats såhär lönehelgen så hade vi jättetrevligt!

    Rin:
    Jag hoppas att vi inte missade dig i vimlet. Vi lyckades inte hitta dig.

Svar på tråden brudträff i malmö?