maj 2006
är det någon mer som ska gifta sej i maj 2006?
är det någon mer som ska gifta sej i maj 2006?
beekeeper:
Om du mailar mig på sannafredricsson@yahoo.se så kan jag skicka bild på den.
ängsklocka: Du har mejl! :)
beekeeper:
Du har oxå mail!
En nyfiken fråga: Varför valde ni just maj? :)
Hej igen! Såg i en annan tråd att augusti 2006-brudar har börjat boka kyrka redan! Är det någon majbrud som har gjort det också? Blir ju lite stressad här.. :)
hej, här är en till! Vi kan inte boka kyrkar förrän den 1a oktober. Det är visst då som kyrkorna i Uppsala öppnar sin bokning för kommande år...
Oooo! Jag är också sugen på en KiK-klänning!! Får man vara så fräck och fråga vad era kostar? :)
vi gifter oss den 27 maj. Bra med långhelg :)
Peon: Min topp kostar 2900 och kjolen kostar 3000. Det finns både billigare och dyrare varianter. Tror tex att man får lägga på några hundringar för att få synlig tyll längst ner i kjolen (det ska jag ha!) :)
Priserna finns här på BT, på startsidan under "Brudkläder"!
Vi planerar bröllop till den 27:e maj 2006.
Vad kul att här redan är en liten grupp som alla planerar bröllop till maj nästa år!
Precis som många andra tror jag att det är bra om man bokar lokal och kyrka i vår, men resten kan man nog vänta med till den är typ ½år kvar. Men samtidigt kan man ju inte låta bli att drömma om klänningar, dukningar, inbjudningar etc! Och köpa bröllopstidningar i massor! Har redan typ 10 st och vi förlovade denna julafton. (skäms lite)
Ser flera här som gifter sig den 27 maj.
Det verkar vara ett populärt datum
Jag och min blivande man gifter oss också då.
Vi ska snart preliminärboka lokalen.
När vi ska boka kyrka vet jag inte, men det lär bli rätt snart... förutsatt att man får boka kyrkan såhär tidigt.
Jag har en hel hög med tidningar hemma!!
Det känns otroligt skönt att kunna ta det lugnt med allt och inte känna någon stress. Vi har hunnit ändra idéer under det här halvåret från vinterbröllop till senvår/försommar.
Nu känns färgtemat klart. Det gör det lättare att börja fundera på hur inbjudningar ska se ut. En vän har erbjudit sig att göra trycksakerna som present till oss och då har vi många idéer att fundera på. Han är designer och har läget under kontroll.
Jag tänker också ekonomiskt att det är skönt att ha mycket tid på sig. På det sättet kan vi sprida ut kostnaderna och hinna spara. Jag kollar runt bland sömmerskor och jämför priser. Bra att vara ute i god tid :)
Vi hade också tänkt gifta oss den 27/5. Det känns nästan som man måste boka redan nu så att man hinner före alla er andra.
mia_maj2006
ja det kan nog vara bra att vara ute i god tid :)
vi stockholmare är väl lite extrema ;)
Halloj Maj Brudar
Vi skall också gifta oss i maj, fast vi har inte satt något datum ännu. Det blir inte rung pings eller kristi himmelsfärd iallafall. Vi har gäster från både USA och England och vi funderar på att gifta oss någonstans på Västkusten. Då har vi iallafall temat klart. Vi skall dock efter bröllopet resa till England för en kyrklig välsignelse (fästman är engelsk och en del familje medlemmar kan inte komma till Sverige) så jag har TVÅ bröllop att planera! Tur att det är många månader kvar ;)