• tidaholmare

maj 2006

är det någon mer som ska gifta sej i maj 2006?

• Svar på tråden maj 2006
  • ängsklocka

mojo_2006:
    Superfin klänning!

• mojo_2006

Tack! Vad roligt att du också tycker det!

• TessanSthlm

Hej !

Vi skall också gifta oss i Maj 2006 (27/5). Själva ramarna för cermonin och festen är redan satta . Men ännu är inget inköpt eller bokat...det känns för avlägset ännu...Men visst är det roligt å planera

• ängsklocka

TessanSthlm: Vi har inte heller gjort så mycket ännu, men mycket är klart i huvudet ska bli såå kul när man kan sätta igång "på riktigt"
    Sen har jag faktiskt hittat "min" klänning men har inte köpt den ännu...såå fin :)

• Peon

När har ni tänkt att börja planera och organisera "på allvar"? Har läst att det tar ett år att planera ett bröllop, men det verkar lite mycket. Möjligen att man får boka kyrka och festlokal ett år innan för att vara säker på att få det man vill ha, men resten, kan det verkligen ta ett år? Någon som har en uppfattning? :)

• ängsklocka

Peon:
    Jag kommer nog börja på allvar ni maj.
    Håller med om det du skev, att ett år låter mycket. Bara man bokat kyrka o lokal så är det nog ingen panik. Men man vill ju gärna tro att det tar så lång tid så man får börja på rikigt :)

• ängsklocka

Fick svar från Lavendar i går. Hon kan göra klänningen jag mailade bild på
    Gissa om jag blev glad!!! Så nu längtar jag till april/maj när jag ska beställa.
    Hoppas att jag lyckas gå ner dom kilon jag vill oxå

• beekeeper

Hej! :)

Vi ska också gifta oss i maj 2006, jag tror att det blir Kristi Himmelsfärd (27/5) men det kan också bli helgen innan.

Håller med alla här, det är verkligen superkul att börja planera och fundera på hur man vill ha det! Vi kommer också att börja boka i maj, men vi vet redan nu vilken kyrka och lokal vi ska ha. Jag var hos min frisör igår och berättade att jag ska gifta mig så då började vi även planera lite hur vi ska göra med hår och make-up! :)

Kul att vi har en egen tråd, vi hörs! :)

• Rydén

Hej hej..
    Här är en till tjej som ska gifta sig i Maj -06, 27 maj för att vara exakt.

Vi har börjat titta på lokal och kyrka.
    Fila på gästlistan, budget osv.
    Man behöver nog inte börja planera ett år innan. Det räcker nog med att ha bokat kyrka och lokal.
    Men det är ju kul att planera plus att det är ju skönt att kunna göra allt i lugn takt istället för att stressa

Jättekul att vi har en egen tråd

• beekeeper

mojo_2006: Jag ska ha exakt samma klänning som du! Vad coolt!! Jag har också förbeställt den med mina mått och ska hämta ut den någon gång i vår/sommar. Den går ut ur deras sortiment under hösten så jag ville inte heller vänta för länge.

ängsklocka: Kan man få se bilden på din klänning?

Svar på tråden maj 2006