• Golvmoppen

Några fler som giter sig i maj -05?

Vore kul att få kontakt med fler i Göteborgstrakten som skall gifta sig i maj-05.

Utbyta tips och råd, men även kanske kunna ses. Få prata av sig lite grann med andra i samma situation just nu.

Mvh Sara
    lasa77@hotmail.com

• Svar på tråden Några fler som giter sig i maj -05?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Golvmoppen

Kul att vi är rätt så många som gifter oss i maj, här i Gbg-trakten.

Kanske det kunde bli en träff snart?

KatjaA roligt att ni också valt Råda kyrka.

• Maj-2005

Hej Golvmoppen!

Här är det en till som skall vigas i maj!
    Den stora dagen blir den 14 maj..
    Vi har redan bokat kyrka och lokal och jag tror att det kommer att bli bra. Hur kommer ni fira er stora dag???
    Hälsn, nyfiken pingla

• Sommar-2004

Vi har nu prel.bokat 14 maj. Är bara lite nervös att det är så många bröllop den dagen att det är många/vissa av våra gäster som då inte kan komma. Då skulle jag bli jätteledsen! Vad tror ni???

• Maj-2005

Hej SOMMAR-04

Jag kommer också stå brud den 14 maj. No worries...skickar man ut inbjudningskorten i god tid så skall det inte vara några problem. Vilken kyrka och lokal är prel.bokad????
    Hälsn pinglan

• Sommar-2004

Hej Maj 05!

Som du förstår har vårt bröllop blivit lite framflyttat (sommar-04

När kommer ni skicka ut inbjudningarna?

• raskan

vi har ändratdatum från 14/5 toll 21/5.
    vi kommer att gifta oss i östra ryds kyrka å ha festen i täby folkdansgille!!!.
    jag kommer att skicka ut inbjudningarna i mitten/slutet av feb.
    kramiz miian

• Maj-2005

Jag skall gå ut med våra inbjudningskort i februari månad. Vill helst inte gå ut för sent eftersom maj månad är en populär månad för alla. Vet ni någon som har gift sig i Örgryte Gamla Kyrka???
    Vi skall ha vår fest på Restaurang Hamngatan i centrala stan...tror att det kommer att bli bra. Tips tas emot tacksamt!/pinglan

• anni66

Vi har flyttat fram vårat till den 28/5.Nu börjar det närma sig. Vi skall flytta oxå.Vi flyttar nu i december så det blir lite mycket att tänka på.Men det är ju bara roliga saker att ta itu med.
    Skulle vara kul med en träff fram i vår.

• Golvmoppen

Våran planering blir mer och mer färdig, saker och ting kan prickas av.

Nu tycker jag det är på tiden att vi tar och träffas, vi som skall stå som brud i maj- 05.
    Förslag 29/11 el 30/11 någon gång på em eller kvällen. Äta en bit mat på någon mysig restaurang här i Göteborg.

Hoppas att det är någon som vill.

Väl mött! / Golvmoppen

Maila mig om Ni hänger med.
    lasa77@hotmail.com

• Golvmoppen

29/11-04 ca 17.30 blir det Bt-träff för oss i maj-05.

Vi äter en bit mat och pratar bröllop förstås.

Plats meddelas senare.

Maila mig om Ni vill vara med eller har frågor.
    lasa77@hotmail.com
    Väl mött! / Golvmoppen

Svar på tråden Några fler som giter sig i maj -05?