slaven har lämnat hemmet
hej
ja nu är det slut.Det var nämligen så att jag har en Phalene tik och ville ha en till och nu fick jag min chans att få en för annars skulle den bli avlivad och jag tyckte synd om henne så jag sa ja.Just då var jag i min lägenhet och hade barnen så jag ringde honom på mobilen men han svarade ej så jag talade in ett medellande till honom och han ringde lite senare och sa att det var beklagligt att jag hade sagt ja så hos honom fick vi ej vara så han skulle komma direkt med alla mina saker jag hade i hans hem och lämna ifrån mig hans nycklar.Då han kom så konstigt nog så pussade han mig och frågade vad jag skulle göra idag och lite kallprat,han avslutade med okej sskall vi säga så så länge sen körde han.Nästa dag kom jag på att jag glömt en del kläder där så jag ringde och pratade in ett svar och då sms han att jag omedellbart skulle hämta mina saker han skulle sätta dom utanför .Jag kan än idag inte förstå hans betennde,det är som om han hatade mig.Jag menar visst är det skönt att slippa honom men hans betende förbryllande mig det var som om vi aldrig hade betytt något för varandra.Jag känner mig värdelös.BLEV JAG BARA UTNYTTJAD