• *Juniphé*

Män - hårig eller inte?

Det finns ju en tråd om hur vi tjejjer föredrar våra frisyrer i de nedre regionerna. Så bara för att vara lite x-tra löjlig så tänkte jag fråga er detta:

- Hur föredrar ni er kille "därnere"? Rakad? eller vildvuxen urskog?

- Bringan och ryggen då?

Mina svar:
    Därnere: absolut inte rakad! Men en trimning då och då skadar inte.

Bröstet: Hårigt (À la Robbie Williams - mums!) och så är min karl

Ryggen: Vaxad!!! Inga håriga ryggar och axlar går hem hos mig...

• Svar på tråden Män - hårig eller inte?
  • Helena Sk

Min blivande kör porrpong!

• Genus

Min sambo håller sig oftast rakad (p-pung) och ansad ovanför, har hår på bröstet men inget på ryggen (naturligt), det är för äckligt med rygghår som vajar likt sjögräs i bassängerna i simhallen!! //G

• Miiiaaa

Därnere:
    Ansad, inga hår i munnen tack!

Bringan:
    Så lite som möjligt, men dock naturligt! Grabbar som rakar bröstet... hmm... nja nja... Nej jag vet inte, det är inte direkt manligt.. (vad som nu är manligt).

Ryggen:
    Absolut inget!!! jag avskyr rygghår!! Rycker de få som finns när de kommer på min grabb... 2-4 st...

• Bride2B..

Bröstet: Dumpade en superfin kille för att han rakade sig (bröst, armhålor och gud vet vad mer) det ska vara lite hår. Som min pojkväns, jag har accepterat hans för att jag "vuxit" upp med de. När vi blev tillsammans hade han drygt 3-5 hårstrån, nu har han minst 30 st kanske :) hehe jag vet inte, ska kanske räkna de :P

Ryggen: blääää, skulle inte ens titta åt män som är så håriga. Kolla bara på deras hals och på ansiktet.. är de håriga där så är de garanterat SUPER håriga på de övriga ställena med *bläääääh*

Underlivet: YEEEEESSSSS, *grr* det bästa jag vet är när min pojkvän har rakat sig i underlivet för allt blir så mjukt och fint och för att inte tala om STORT!! :D
    Hans privata del blir typ 5 cm längre (så ser det ut i alla fall) och han kommer mycket mer djupare in i mig. Dessutom så slipper man hår i munnen när man ska ge honom lite skönt oralt.. ;o)

• Nyfiken gul , nu fru

Hår är manligt.....

Faller som en fura för snygga mustacher alternativt snyggt ansade skägg, och då pratar jag inte om Gusav-Vasa-skägg utan lagom ansad stubb-skägg..

Det är så sexigt!!!

Hår på bröstet är något man får ta om det finns.. Jag tar det gärna...

Ansad i nedre regionerna mest för hygienens skull, annars bryr jag mig faktiskt inte...
    Fast visst.. börjar busken bli större än organet så protesterar jag högljutt...

• kär och galen

Rakad där nere- väldigt gärna !!!

Annars spelar det ingen roll, rygg, bröst m.m tycker jag är fint och bra som det är.
    Däremot är jag otroligt mycket för skäggstubb! Finns det något sexigare och manligare???

• Rapunzel

Jag håller med den eller dem som sade att vaxnings-/rakningshysterin har gått överstyr, och tycker således följande:

"Därnere": naturligt med hår
    Rygg: Spelar ingen större roll
    Bringa: Definitivt hårigt!
    Armar och ben: hårigt, män har väl ofta kraftigare hår på armar och ben, för övrigt
    Huvudet: Hår och skägg. Gillar skägg!

• MsKingston

Jag har inga speciella krav, gillar alla sorter. Huvudsaken är ju att *snuskiga uttalanden*

• plainol

Oj... hade ingen aning om att så många så gärna vill tukta så mycket...

Hår finns och är mjukt och fint, och jag skulle inte vilja att vare sig jag eller min sambo gav oss in på evighetsprojektet "lura i min partner att jag är slät". Så han har hår lite överallt och jag med! Jag rakar dock armhålorna... kan inte riktigt leva som jag lär ;)

• zorn

Män ska vara håriga tycker jag.
    Jag tycker att det är manligt och sexigt!
    (Men dock ej skägg)

• zorn

Män ska vara håriga tycker jag.
    Jag tycker att det är manligt och sexigt!
    (Men dock ej skägg)

• zorn

Datorn hängde nog upp sig ett tag... "förlåt"

• Strumpa

Defintivt hårig
    Min man har håriga ben och armar samt på bröstet. Inte mycket på ryggen, det lilla som finns tar han bort. Ansad nertill.

Jag älskar hans lurv!!!

• FoxyGirl

Hår på ryggen går fetbort.
    På bringan spelar det ingen större roll, så länge det inte är värsta djungeln...

Därnere ska det vara rakat, men ansat ovanför.

Ansiktet, 3-dagars stubb ska det vara. Finns inget sexigare. Har alltid tyckt att skägg och mustach har varit jättefult, typ jesus, men så upptäckte jag den här godingen: www.hammarbyfotboll.se/2/laget/ostlund_alexander.asp&team=alaget&year=2004 *mums*

• Pa´sHeffaklumpan

Skulle helt klart dra öronen åt mig om min m2b började raka bröst/ryggen -inte direkt manligt tycker jag- vill han däremot "ansa" sig i den nedre regionerna ngn gång då och då är det helt ok

• Åselebruden

Självklart så lite hår som möjligt. En len bringa...len och skön därnere. Absolut inget hår på ryggen eller axlarna. Men skäggstubb och hår på benen skall det vara.
    Ps....Jag gillar även när min kille rakar sig under armarna.
    Puss till min lena kille!

• annagalenpanna77

Där nere: d kvittar egentligen...Min kille rakar pungen men resten växer fritt..hehe.
    bringan: spelar ingen roll alls...Men gillar inte hår på ryggen!

• vixen not a tramp

Rygg och axelhår är bara så läskigt!
    Naturligt hår på bröstst är mysigt!
    Pungen ska vara rakad och ansad runt om!
    Snyggt ansat sKägg är helt OK!
    Det är iallafall vad jag tycker!

• EmmaPemma

Därnere skall det max vara ansat (helst inte rakat).

Bringan skall framförallt vara naturlig, och om möjligt lite lagom hårig (jag tycker det är mer "manligt" - om man får uttrycka sig så . En hårlös bringa känns lite pojkaktig).
    Ryggen skall vara hårfri.
    Benen skall vara håriga, och tycker inte heller om att killar rakar armhålorna.

Svar på tråden Män - hårig eller inte?