• *Juniphé*

Män - hårig eller inte?

Det finns ju en tråd om hur vi tjejjer föredrar våra frisyrer i de nedre regionerna. Så bara för att vara lite x-tra löjlig så tänkte jag fråga er detta:

- Hur föredrar ni er kille "därnere"? Rakad? eller vildvuxen urskog?

- Bringan och ryggen då?

Mina svar:
    Därnere: absolut inte rakad! Men en trimning då och då skadar inte.

Bröstet: Hårigt (À la Robbie Williams - mums!) och så är min karl

Ryggen: Vaxad!!! Inga håriga ryggar och axlar går hem hos mig...

• Svar på tråden Män - hårig eller inte?
  • På små rosa moln

Där nere: ansad
    Rygg: hårlös
    Bröstet: lite eller hårlös
    Ben: ska vara mkt håriga, det är nästan det viktigaste på helöa kroppen.
    Armar: lagom, inget på händerna
    Armhål: lite ansad, inte helt vildvuxen

• nano

På ettan: Lagom luden, dvs naturligt.
    På överkropppen: Gärna utan, eller lite hår.
    Bryr mig inte så mycket om hur mycket hår som finns eller inte finns där nere, men har personligen lite svårt för hår på rygg/bringa.

• Erica27

Rakad pung och ansad ovanför. Bringan är som den är - härig eller ej spelar ingen roll för mig. Ryggen får gärna vaxas, men inget måste. Däremot går mustasch och skägg i ansiktet fetbort (ja, inte lite stubb utan om man verkligen har mustasch eller skägg)...

• anjisen

Instämmer bara med föregående talare. Fast helst inget hår på varesig rygg eller bringa...

• Johanna = en lat kock

som han är!

struntar i om det är mycket eller lite - bara karln passar i det...

maken har rejält håriga ben...
    naturell där nere och en del hår på bröstet...
    och en jättesöt flint! den är sååå go att ta och pussa på :D

• poel

Kul att tjejer bryr sig mer och mer om våra rakningsvanor.

Jag idrottar mycket så jag tycker det är skönt att vara helrakad där nere. Sedan gör jag det såklart för min sambo eftersom hon gör det för mig.

Ha det bra

•  Miss Cee

Det spelar ingen som helst roll.
    Har aldrig förstått varför hår på ben är naturligt men hår på ryggen är något som man ska skrika "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ" för ???

Har ju absolut ingenting med renlighet att göra, och om det är hår i munnen som stör så är ju ryggen det sista stället jag skulle komma på att slicka på...

Skulle mest dumförklara killen om han började att vaxa sig. På nr.1 ska jag ändå säga att det kan ju vara bra med att klippa bort lite ibland av förekommen anledning. Men annars spelar det ingen roll.

• Engla

Håller precis med Erica 27!
    Rakad pung och ansad ovanför, hår eller ej på bröstet har mindre betydelse men skägg, mustach, hårig rygg och axlar är icke önskvärt.

• Jennifer E

Jag skrev ju i mitt tidigare inlägg att sambon rakar sina ädla delar rätt sällan. Det var kl. 19.30. Kl. 20.00 kommer han hem från fotbollsträningen och undrar om vi inte har ngt raklödder... Gissa vilket hår som skulle bort för första gången på ett halvår? Just det! Komiskt sammanträffande.

När vi väl gick och la oss så somnade han direkt så jag fick inte ha ngt kul med den nya frisyren...

Ser inte fram emot flera veckors stubb så jag ska ta upp detta med honom. Det är antingen eller som gäller!
  • mrs taylor

Håller med ovanstående. Rakad pung och ansad ovanför.

Ej hår på ryggen och absolut inte på bröstet. Ej heller mustasch eller skägg!

Svar på tråden Män - hårig eller inte?