• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

hehe... första gången jag provade en brudklänning fick jag tårar (glädje?) och sa att jag såg ut som en gräddbakelse och att det enda som fattades var "puff-ärmarna.. *skrattar högt*

• Blåklinten

Har nu kommit hem från Gbg...låååång dag blev de men trevligt

Jag vill nog ha en som e lagom stor som brud05 skrev..absolut inte för stor.
    Vad kostar en underkjol här i sverige i butik..e de nån som vet ??

• Bride2B..

tror att d ligger mellan 3-500 kr eller så.. vet ej faktiskt.. :)

Kom precis hem, har haft en ute kväll men kompisarna och med syrran... först var vi uta o festade o sedan så gick vi på café.. det slutade och började gott... Imorgon måste jag lämna tebax bilen till "chefen" :(

Ha det gott, ska sova nu, nattis *ZzzZzzZzzzzz*

• Blåklinten

Sov första natten i huset i natt... kändes hur bra som hälst

• Bride2B..

åhhh vad gott... :)
    önska verkligen jag också hade den chansen som du just nu *lite avis*
    Hur går det annars med planerna?

• bizzy

oj oj.. nu kommer jag sent här eller.. har precis ramlat in på den här tråden och har inte följt den alls. men blir oxå ung brud 2005. hur gamla är ni? ..om man kan fråga det..

• Bride2B..

jag är 19 och fyller 20 den 25:e december.. :) hur gammal e du och när kommer bröllopet vara för er??

• Blåklinten

Har inte hunnit planera bröllopet något mer..väntar på att få i gång internet vid huset så man kan använda sig av sin mail mm.

Pratade med min mamma i går hon va o hälsade på hemma o kollade tyget jag hade köpt, antagligen e de ena tyget för ljust så jag får börja leta efter något annat bra...kanske de blir ett silvergrått lite glansigt nättyg som jag kollat på från början

Ska nog beställa den underkjolen jag kollat på me...passar den inte eller om jag inte gillar den e den ju bara att sälja. Sen hoppas jag mina handkar ska komma snart....väntar

• Bride2B..

De kommer säkert nu under veckan :) du har väl givit rätt adress nu?!

• Blåklinten

Vi har fortfarande kvar den gamla adressen så de gjorde jag

• Bride2B..

okej men vad bra! Hoppas de komemr snart då :)
    Jag har tänkt på inbjduningskorten.. har gjort 2 olika prototyper själv men har inte gillat någon av de.. Idén var jättefin men inte lika "duglig" i verkligheten :(
    Har beställt gratis prover både från Calligrafen och från Kortdesign men ingen har lockat till 100, dessutom tycker jag att de är så dyra. Kan svara 1000 kr om jag gör de själv. Hittade en annan igår, men jag vet inte om den går att göra..

Har många bollar i luften känns det som, *historian
    *inbjudningskorten
    *underkjol
    *tiara
    *slöja
    *skor
    *vinterskor
    *jobb

Jag vet inte om jag kommer orka.. känner mig stressad, eller nja... känner att jag inte får nått gjort :(

har du/ni kännt er så någon gång?!

• Blåklinten

Jag känner mig ofta så som du beskriver o då brukar jag skriva ner på papper eller kalender dag och vad jag ska göra sen ser jag till att få de gjort o sen kan jag slappa eller göra vad jag vill rästen av dan...ett litet tips

• Bride2B..

åhhh, om jag ändå höll d så skulle allt varit mycket enklare.. jag har gjort det tidigare, men allt blir huller om buller ändå *suck*

Svar på tråden Young bride seeks... ;)