• Bride2B..

Young bride seeks... ;)

Finns det några unga brudar som ska gifta sig under år 2005 som jag? Hör av er så kan vi "guida" och dela med oss av våra lyckorus :) /Julia

• Svar på tråden Young bride seeks... ;)
  • Bride2B..

:) det låter jätte fint... :) glöm inte att ta bilder :D

• Blåklinten

Från och med i morrn kommer jag inte kunna va me o chatta me er på kvällstid, de tar 20 dar att flytta bredbandet från lägenheten till huset

Men jag kommer självklart kika in på jobbet där jag fortfarande har internet !!

• Blåklinten

Hej hej hur mår du ???

• brud 05

Jo, tack, nu mår jag bättre! Själv då?Läste om ditt internet - jobbigt :( Börjar ju själv inse att jag är helt beroende ;/

• Blåklinten

Ja de e jobbigt men vi kommer väll ha annat o göra på kvällarna (flyttar in i huset på sönda)o så har jag ju möjligheterna på jobbet så de e ok

Hänt något nytt i planeringen ???

Jag håller på o kollar underkjol o har hittat en på ebay som ser fin ut...hur ska ni göra me de ???

• Bride2B..

Jag vet inte.. jag ska fortfarande vänta tills jag fått klänningen så jag vet hur "stor/fluffig" den är nertill... sedan så utgår jag från det... det är ju trots allt "bara lite" mer än 1 månad kvar :P
    Kom precis hem från middagen då jag o lillsyrran bjudit me morsan ut på restaurang.. allt blev jätte lyckat och båda stortrivdes (ingen av de har varit där förr) jag kom hem med magont (hade ätit för mycket) hehe.. så går d när d e buffé mat :P

Nä nu ska jag tjaffsa lite me lillsyrran... hon e inte här ofta, har inte sett henne på ett j*vla bra tag (hon bor me pappa i Uddevalla)...

Kram på er, vi syns säkert imon, och viktigast av allt....... GODNATT!! :D

• Sagan50

Blåklinten

Vart går du in då för att titta på underkjolar o hur fungerar ebay? Är nog lite efter märker jag, när jag läser på denna sidan ;) Fast jag tillhör den här kategorin av brudar :P

Vad har ni andra för trevliga åldrar?

/Anna

• brud 05

Vet inte ännu vilken klänning det blir, men jag kommer nog vilja ha en underkjol som fyller ut lite grann så klänningen blir lite roligare än bara helt rak, inte jättefluffig dock! ;)

Svar på tråden Young bride seeks... ;)