Ok. Då hänger jag med vad ni menar angående det här med doften, den personliga doften. Men då blir det lite struligt angående mig själv.
Själv tycker jag oxå att vissa kvinnor kan lukta otroligt äckligt, men då handlar det om deras allt för frekvent användna söta parfymer. Likadant med de killar jag varit med, de kan ju oxå överparfymisera sig, tycker oxå att de kan lukta godare efter en dag i skogen eller jobbet.
Men kvinnors doft när de är rena och bara doftar sig själv kan jag inte uttala mig så mycket om då jag inte varit i så många närkontaktslägen då. Vet bara att min kvinna doftar underbart även när hon doftar svett. Det är ju i svetten och det vi utsöndrar som feromonerna sitter i. Sen att män skulle dofta mer djuriskt än kvinnor vill jag inte hålla med om. Det gör kvinnor oxå.
Intressant spår det här ämnet gled in på. liknar mer kemi, fast det är väl det det handlar om, eller?
Charlize:
Förstår hur du menar och varför du då vill referera dig som bi. Men jag tror det handlar så mycket mer om känslor än sex. Skulle du kunna tänka dig att leva med en tjej eller är det bara rent fysiskt? Fysiskt förstår jag dig då kvinnor är helt underbara med sina mjuka kroppar utan hårda kanter. En kvinnas kön känns så mycket mer levande och mjukt än en hård pinne som inte går att göra så mycket med. Så tänker och känner i alla fall jag.
Ha de gott!