Hatar egentligen att sätta in människor i gengrar eller i fack men då bara för tydlighetens skull så kan jag säga så här.
De flesta skulle säga att jag är fl*ta eftersom jag lever tillsammans med min fästmö. Så har det inte alltid varit, att jag tänt på tjejer menar jag, inte medvetet iaf.
Rent medvetet smög sig fantasierna på mig för sisodär 4-5 år sen om hur det skulle vara att vara med en tjej och då bara sexuellt. Vilket är tråkigt att de flesta fortfarande tror att homo och bi sexualitet är som nåt som bara har med
sexet att göra, vilket jag ser tydliga tecken på redan nu och här.
Vill tillägga att när jag var liten och i tonåren så tittade jag nästan bara på tjejer vilket jag inte då tänkte att det var nåt särskilt märkvärdigt med det. Var väldigt speciell som barn och trygg i mig själv vilket gjorde att jag vågade titta på alla vackra kvinnor. Det är ju mina tankar och så liksom.
Så då refererade jag mig själv som hetero och hade pojkvän i nästan 5 år.
Så för mig kom det väl nästan smygande kan man säga. OHH, akta er er andra så ni inte konverterar!!! Skämt åsido, vill bara säga att det har ju inte med sexet att göra, bara, jag älskar ju min flickvän och har precis samma underbara bubblande känslor som precis alla andra har för sina parners!
Då kanske ni skulle säga att jag är bi, men jag säger att jag är IDA! Ingen katerogi för min del.
Skulle dock aldrig kunna tänka mig att ha s*x med en man igen! Huvaligen! Har varit med en hel del män och ingen har lixom hittat exakt den dära ljuvliga sinnesstämmningen där allt bara blivit rätt så att man tillslut kvider av vällust och gråter av lycka. Men det gör jag nu, hehe!
Rent fysiskt tror jag att även den mest hetero inbitna bruden skulle njuta sig själv till vansinne om de hade s*x med en annan kvinna!
Så tycker ju lilla ja!