• Jennifer E

Enkätdags igen! Som vanligt...

Halloj!

Jag och säkert många tröga heteromänniskor med mig tar säkert för givet att de som hänger här alla är hetero. Kom plötsligt på att så borde det ju inte alls vara.

Finns det några homo eller bi tjejer och killar här? Är bara nyfiken, vill inte ha ngn galen diskussion om sexualiteter/homoadoptioner/etc! Har självklart inte ngt emot varken homo- eller heterosexuella kan jag väl dock för säkerhets skull påpeka!

• Svar på tråden Enkätdags igen! Som vanligt...
  • Stilig Amelia

Aha...
    Nä, det tror jag inte jag hade hoppat på, särskilt som du inte kände nån! Men det är klart, vi kanske skulle gå? Men det är Sthlm eller?

• DramaQueen

Jennifer E;
    skulle du gilla att din partner gick på middag med en massa killar och sedan hade sex med dem?
    Jag skulle se det som otrohet oavsett vilket kön det var med, men ni kanske är mer "fria" i ert förhållande?
    Jag är bara nyfiken, dömer dig inte.

• Jennifer E

Amelia; jepp, det är STHLM, annars hade jag hängt på förslaget! Antar att du ej bor här?

DQ; nepp, det skulle jag nog ej gilla men om han (osannolikt dock) verkligen skulle vilja göra det för att utforska ngt jag absolut ej kan ge honom skulle jag säga OK. Men jag skulle nog först föreslå att vi kunde lösa det på ngt annat sätt, där jag var med!

Och en dito med tjejer skulle han ALDRIG få gå på!!!

Han skulle nog helst inte vilja att jag skulle gå på en sådan tjejmiddag men jag tror att han skulle gå med på det tillslut. Fast det skulle aldrig vara värt det för mig om det skulle såra honom!

• Grönöga

Hatar egentligen att sätta in människor i gengrar eller i fack men då bara för tydlighetens skull så kan jag säga så här.
    De flesta skulle säga att jag är fl*ta eftersom jag lever tillsammans med min fästmö. Så har det inte alltid varit, att jag tänt på tjejer menar jag, inte medvetet iaf.
    Rent medvetet smög sig fantasierna på mig för sisodär 4-5 år sen om hur det skulle vara att vara med en tjej och då bara sexuellt. Vilket är tråkigt att de flesta fortfarande tror att homo och bi sexualitet är som nåt som bara har med
    sexet att göra, vilket jag ser tydliga tecken på redan nu och här.
    Vill tillägga att när jag var liten och i tonåren så tittade jag nästan bara på tjejer vilket jag inte då tänkte att det var nåt särskilt märkvärdigt med det. Var väldigt speciell som barn och trygg i mig själv vilket gjorde att jag vågade titta på alla vackra kvinnor. Det är ju mina tankar och så liksom.
    Så då refererade jag mig själv som hetero och hade pojkvän i nästan 5 år.
    Så för mig kom det väl nästan smygande kan man säga. OHH, akta er er andra så ni inte konverterar!!! Skämt åsido, vill bara säga att det har ju inte med sexet att göra, bara, jag älskar ju min flickvän och har precis samma underbara bubblande känslor som precis alla andra har för sina parners!
    Då kanske ni skulle säga att jag är bi, men jag säger att jag är IDA! Ingen katerogi för min del.
    Skulle dock aldrig kunna tänka mig att ha s*x med en man igen! Huvaligen! Har varit med en hel del män och ingen har lixom hittat exakt den dära ljuvliga sinnesstämmningen där allt bara blivit rätt så att man tillslut kvider av vällust och gråter av lycka. Men det gör jag nu, hehe!
    Rent fysiskt tror jag att även den mest hetero inbitna bruden skulle njuta sig själv till vansinne om de hade s*x med en annan kvinna!
    Så tycker ju lilla ja!

• EmmaPemma

Grönöga:

vad kul att du är nöjd i din sexualitet och med din partner.
    Måste dock protestera mot att alla tjejer skulle njuta sexuellt av att vara med andra tjejer.
    Nu förtiden (oj vad gammal jag låter) är man ju nästan tråkig om man som tjej inte vill vara med andra tjejer. Men jag måste ärligt talat säga att jag äcklas lite av tanken att vara med en annan tjej. Däremot står jag väldigt nära mina tjejkompisar och "älskar" dem om man kan använda det uttrycket. Jag skulle kunna tänka mig att leva med dem, men inte att ha sex med dem.
    Tycker att tjejer luktar lite illa, och jag tror att man måste dras till lukten - annars går det inte (går helt på biologiska teorier ).
    De mnsk (bara killar) som jag tänder på och skulle kunna tänka mig att ha sex med luktar gott!

Menar inte på ngt sätt att alla tjejer skulle lukta ILLA - bara inte så gott...

• Grönöga

EmmaPemma:
    Det var mest som skämt att alla tjejer skulle njuta av att vara med en annan tjej, så vet ja ju att det inte är. Tycker bara att det borde vara så eftersom det är så j*ävla skönt, hehe...
    Så det är bara i mitt egna stilla sinne som jag tycker att ni missar nåt. Du hänger med va? No harmes done?
    Men en fråga. Du tycker alltså att du själv luktar äckligt?

Vi är ju olika som tur är. Tänkte på det här med doften igen. Tycker precis tvärtom. Killar luktar äckligt! Hoppas jag fattade rätt att det är den mer intima doften vi pratar om annars blir det lite tokigt nu.
    Spunk smells bad!!! Groose!
    Aldrig träffat en kille vars sper*ma luktar gott (kväljningar)!
    En kvinna däremot doftar jord, järn och sälta. Som en blandning av kaviar och nyklippt gräsmatta...
    Ja, ja det är mycket med det jordiska. Ha de!

• EmmaPemma

Grönöga:

okej, trodde du menade allvar med att alla tjejer skulle gilla sex med tjejer .
    Jag pratade om tjejers allmänna lukt (hur tjejer luktar därnere vet jag inte - förutom på mig själv då ).
    Min vanliga lukt känner jag inte, men andra tjejer känner jag lukten av och det är ingen större hit (enligt mig). Killar, naturligtvis inte alla men ganska många, tycker jag däremot luktar gott.

Lukten av sperma har jag inget problem med. Så jag tror det här med lukten är en stor grej när det gäller det sexuella.
    Precis som du tycker om tjejers lukt!

Ja, verkligen tur att vi är olika - annars skulle det ju inte finnas ngt att debattera om här på BT .

• Gable

Jag är hetro, väldigt hetro. Har extremt svårt att tänka mig att vara med en tjej IRL. Men det är ju bra att vi alla är olika, för det tänk om alla vore som mig

• Charlize

Grönöga:

Jag refererar till mig själv som bi baserat på sex, eftersom det är det enda jag har erfarenhet av när det gäller tjejer. Har aldrig levt med en tjej, och har inte tänkt att göra det heller, är ju gift med en man...
    Jag gillar och tänder på kvinnors kroppar, med bröst, rumpor, musar och allt det där vackra kurviga, och jag gillar mäns kroppar och sn*ppar också... Och då tycker jag att jag är bi, jag är i alla fall inte helt hetero. :)
    Var förr väldigt anti mot folk som sa att de blev förälskade i en "person" inte "k*net", men kan nu tänka mej att det kan ligga något i det.

Jennifer E:

Jag bor iofs i Gbg men jag skulle också kunna tänka mej att gå med dig på en sån fest om du får en inbjudan igen.... ;) Är ju i sthlm ibland och hälsar på släkten....
    har redan frågat gubben min och han sa att det var ok....

• Jennifer E

SUCK! This SUCKS! Hade skrivit massor och så bara försvann det. Tar om det men det blir nog ej lika bra...

Charlize, oki, hör av dig bara i så fall så får vi se vad som händer och fötter!

Ni har nosat upp ngt intressant här med doften tycker jag! Tror också den spelar en stor roll.

Är böjd att hålla med Emma angående den generella doften. Kvinnor doftar tyvärr ofta ej så gott, vet ej om det är gammal parfym eller ngt annat. Har en kompis som ofta luktar rått ägg=BLÄ! Har även känt den doften på andra kvinnor. Tror ej det har med menscykeln att göra men vet ej. Ngn som vet ngt om denna skumma doft?

Män däremot kan lukta så gott. Blandningen av djurisk vildhet och ren fräschör, så skulle jag nog bäst beskriva min sambos naturliga doft även om det passar på Anrells "Floskeltoppen"...

När det gäller doften längre ner så är min erfarenhet vad det gäller kvinnor begränsad till moin sambos ansikte efter... Ja ni fattar! Men det brukar vara bra iaf.

Män kan ju lukta allt från gudagåva till gammal firre där nere så den doften är nog ännu mer individuell och i viss mån också avhängig av mannens duschfrekvens...

Svar på tråden Enkätdags igen! Som vanligt...