• brud05

BT träff Dalarna

Nu har jag lagt upp en BT träff för oss Dalabrudar, även för andra naturligtvis.
    Nu blir det enkelt att träffas.
    Välkommen till Dalaträffen.......

• Svar på tråden BT träff Dalarna
  • frk rosa

kul att se att det finns fler torsångs-brudar här! jag har datum inbokat men idag fick vi reda på att torsångs kyrka ska stängas för renovering från aug/sept fram till januari. och det var så klart under den perioden som vigseln var bokad. jag kan inte annat än skratta. vad gör man?? det är väl bara att försöka att ändra planerna - det blir till att byta datum för att byta kyrka är helt otänkbart för min del!
    lycka till med dina förberedelser och hoppas att du får en underbar dag på världens vackraste plats!

• brud05

Tjena brudar!!
    Vad sägs om en träff i början på juni???
    Kom med förslag, jag är anpassningsbar.
    Skulle vara bra med en lördag, så löser sig det för oss med barn.
    Vi skulle kunna ses på café vi 3, eller bryggcafét om vädret tillåter.
    Hoppas vi ses snart....

• Snart fru W

Okej, kastar ut ett förslag..
    Vad sägs om lördagen den 12 juni?

• Maria_nova

hejips igen
    ja, Bailine är en metod som stimulerar musklerna att jobba och kroppen att bli mer "trimmad" utan att behöva träna.
    Men som sagt med all figurforminng gäller det även att äta rätt, och att röra på sig..då tror jag kilorna försvinner samt man slipper ha slapp hud osv... det ska bli intressant att testa. Efter ett visst antal gånger ska ett visst antal centimeter försvinna..Men vi får se.
    Skulle vara jättekul att träffa andra brudar, men just nu vet jag inte om vi har salongen öppen på helgerna.

• Snart fru W

Verkar inte vara så många som är sugen på träff...
    Jag har tyvärr fått förhinder den 12 juni men kan kanske helgen efter om någon har lust att ses.

• dalkullan

Jag vet inte om jag kan ses 19 juni (12 kan jag inte eftersom vi ska på bröllop då), men visst hade det varit roligt med en träff.

Jag har en fråga till er dalabrudar. Vilken bröllopsvals ska ni ha? Vi behöver tips! Gärna på en modern vals, men snälla, berätta vilka valser ni valt och för lite inspiration till mig!

• FiaLisa75

Kikar in lite....
    Jag har inget datum för ev. bröllop än, för det är ingen som frågat mig.....
    Funderar på att ta saken i egna händer och fråga honom.....
    Bor iallafall i södra dalarna och vill i så fall gifta mig runt midsommar nästa år.
    Om vi lyckas spara ihop så mycket pengar dvs

• dalkullan

FiaLisa75, jag blev inte heller friad till. Jag började prata om att jag ville att vi skulle gifta oss och 2,5 år senare gör vi det (om exakt 1 månad idag)! Lycka till!

• FiaLisa75

Dalkullan - kul och grattis!
    Sambon frågade igår om jag tänkt gifta mig eftersom jag hänger på BT i stort sett hela dagarna
    Vad svarar man på det då?

• Pupa

Jaha du Fialisa, dar ar du dalkulla med da....var i sodra dalarna? jag ar fran st skedvi....

/Anna

• FiaLisa75

Pupa - bor du i st.skedvi nu också eller? Jag bor i närheten, kan man nog säga, utan att säga för mycket....

• FiaLisa75

Pupa - jag tror inte att du känner mig, jag är inflyttad. Min sambo är härifrån.
    Vart bor du nu då?
    Kan maila dig någon dag när jag har lite mer tid.

• Pupa

Aha Fialisa...dar ser man...kanske kanner jag sambon da! :) ser fram emot att fa hora av dig, och se vem du och din sambo ar. Vi hors!

• dalkullan

FiaLisa75, jag såg dig inne på FL. Visst har du samma signatur där?

• FiaLisa75

dalkullan - stämmar bra! Det är jag

Svar på tråden BT träff Dalarna