BT träff Dalarna
Nu har jag lagt upp en BT träff för oss Dalabrudar, även för andra naturligtvis.
Nu blir det enkelt att träffas.
Välkommen till Dalaträffen.......
Nu har jag lagt upp en BT träff för oss Dalabrudar, även för andra naturligtvis.
Nu blir det enkelt att träffas.
Välkommen till Dalaträffen.......
Dalkullan! Hur har du det med bröllopsnerverna?? Förstår om du får svårt att hinna med träff så nära inpå. Det skulle ändå vara kul om du kunde vara med någon gång. Vi behöver tips och ideér, massor av dem. / Lycka till
brud05, jag känner mig lite stressad nu faktiskt. Vi har i alla fall lyckats boka en hel del saker, men ännu återstår till exempel att välja ring(ar). Vi ska försöka få tid att gå till några olika guldsmeder på torsdag och titta och prova. Det ska bli kul!
Om det blir en träff i Falun ett datum jag kan så är det inga problem för mig att komma dit.
/dalkullan
Hej tjejer!
Länge sedan sist.. Här är en som gjort en riktig kovändning!!!
Vi har omplanerat ALLT!!
Nu blir det bröllop i juli i år istället med bara de allra närmaste som vittnen, utomhus och med en mini bröllopsresa samma helg. Vi har redan bokat präst och resa...här går det undan...
Känns det äntligen helt rätt! Hänger gärna med på träff om det blir nån i juni.
Snart fru W, vad roligt! Vilket datum gifter ni er? Vi gifter oss 17 juli (som jag skrivit tidigare). Stort lycka till!
Det blev fredagen den 2 juli ;) är sååå glad! Hoppas bara jag hittar nåt att ta på mig, är ganska velig är jag rädd..
Tillbaka!
har nu flyttat o har återigen tillgång till internet, har haft mkt abstinens...
cafe vitre är ett mkt trevligt fik, o det går det bra o ha stumpan oxå, o andra sidan så kan min sambo ta henne så vi kan fika om det blir en lördag, blir mkt lugnare så..=)
Mindre än 2 månader kvar då Snart fru W! Visst är det spännande! Hoppas du hittar en klänning snart. :)
Vart går en miniresa?
Resan går till Helsingfors med Siljaline. Kanske inte världens romantiska resa men vi har lyxat till det och bokat hytt med balkong och badkar och våra familjer följer med så det kommer inte fattas barnvakter ;)
Vi kommer äta bröllopsmiddag på båten och de i bokningen har mailat till båten för att kolla om de kan ordna bröllopstårta. Hoppas, hoppas..
Beställde buketten idag, ska bara hitta klänningen så jag kan återkomma till floristen om färgen på rosorna...jakten går vidare :)
vad kul att det finns för dalabrudar.
Själv ska jag gifta mig i sommar i Torsångs kyrkan och ha festen på församlingshemmet.
Mycket kvar att göra, som att välja en frisör och blommor, jag låter min blivande make ordna med transporten och musiken. Ringarna ska vi väl oxå försöka hinna hitta.
Jag tycker Veronica på Anne&company verkar trevlig och idefull.
Man vill ju inte ha en tantig frisyr..
om jag vågade skulle jag ha en röd brudklänning..men då lär väl min släkt få hjärtklappning. Så lite veligt är det fortvarande med brudklänningen..vi får väl se..
Make-up hade jag tänkt fixa själv, och mina naglar med.
nästa vecka ska jag testa Bailine i Borlänge..få se om det hjälper med figurformningen lite grann.
Roligt att vi blir fler som hittar hit!
Förlåt en okunnig, men vad är bailine?(nyfiken)