• Lissie

Västmanland och Dalarna !

Hej !

Finns det någon som bor i Västmanland eller Dalarna här och ska gifta sig i sommar någon gång ? Själv ska jag gifta mig den 14/8. Skulle vara roligt och få kontakt med någon i närheten.
    Kram Lissie

• Svar på tråden Västmanland och Dalarna !
  • Bonadea

Ni andra i västmanland som ska gifta er, hör gärna av er! :) Speciellt du Lissie!
    Min mail: saraelisabeth @ telia.com Fasen vad irriterande när inläggen blir spärrade! :(

• Karin & Per

hej lisie!(och ni andra)
    inte varit inne på några dagr. man kan ju inte bli alltför beroende...:)
    ja vi gjorde inbjudningskorten själva. printade ut på datorn med allas namn på så det blev lite personligt och så hittade vi en fin bild med hjärtan (svarta konturer) som vi målade med silverfärg runt om. stilrent och snyggt och inte allt för dyrt.
    klänning beställde jag för nån vecka sedan, det blir
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp.
    det är ju så kul att planera!!

hur långt har alla ni andra kommit?
    //karin

• Lissie

Hej Bonadea !!
    Vart kommer du ifrån ? Men jag mailar dig. Jag har för mig att man inte får skriva med mail adress här, det är väl därför dina inlägg blir spärrade.

Karin: Ja, nu har jag hittat klänning. En jätte vacker klänning !! Men jag tror ändå att jag ska åka och kika lite i Borlänge.
    Kram Lissie

• Florentin

Lissie!

ja, jag har ju inte vägarna förbi ludvika om jag säger så, men jag skulle ju kunna ha det någon dag. Känner inte till så många ställen där bara om det nu ska vara i Ludvika.. Men säg bara till när och var så får vi väl se om jag kan närvara..*ler*

• Karin & Per

hej!
    vi behövee fräscha upp våra danssteg lite. vet någon av er nåt bra ställe kring västeråstrakten (vi bor i avesta)där de kan ha bra danskurser.
    har surfat runt på internet men det ser mörkt ut.

• Lissie

Fru Juli: Jag bor inte heller i Ludvika, så det går bra för mig och ses någon annanstans. Har du långt till Borlänge eller är det åt fel håll ?? Närmaste större stad för dig vart är det ? Har du barn ? Jag har en son på 15 mån.

Karin: Nej, jag vet inget dansställe. Jo, de har danskurser här i stan. Jag kan kolla upp det. Vi behöver oxå fräscha upp våra danssteg. Jag kan inte alls dansa vals. Hehe... Sambon kan men inte jag.
    Kram Lissie

• Lissie

Bonadea: Jag har mailat dig nu. :0)

• Florentin

Lissie!

Närmaste större stad är väl just Borlänge, eller Mora då, men det måste ju ligga fel för dig. Jag har 2 söner. En fyller 2 år nu i februari och så har jag en som är 3,5 månad.

• Lissie

Fru Juli: Men då kan vi väl ses i Borlänge någon dag ?! Ja, Mora ligger helt åt fel håll för mig. Jag har tänkt åka till Borlänge och kika på underkläder på "Underverket". Har du varit där ?? Är det bra ? Ååhh...har du en sån liten son oxå. Då är du mammaledig nu alltså ? Jag började jobba i nov 03. Känns hemskt. Men jag ska vara hemma om 2 v igen. Till slutet på mars, min son ska inskolas på dagis i mitten på mars. Går din äldsta son på dagis ? Min sambo är pappaledig nu och det trivs han jätte bra med.
    Synd att vi inte kan maila varann.
    Sköt om er !
    Lissie

• Florentin

Lissie!
    Visst kan vi det!
    Nej jag har inte varit på "underverket", men man kanske skulle ta sig dit.ligger det nere på stan eller?
    Ja, jag är mammaledig..*ler* Har varit det i 2 år nu och ska så vara fram till hösten 2005. Den älder går inte på dagis än, men vi funderar om han inte ska få börja snart.
    Vore ju skoj om vi kunde maila tycker jag.. funderar på att lägga ut bröllopssidan nu, finns inte min adress med där då, eller?

• Karin & Per

lissie
    var bor du?
    vad hette det där stället som har danskurser?
    //karin

• Lissie

Fru Juli: Ja, "Underverket" ska ligga i Domnarvets centrum. Vad har du för klänning ? Ååhh..vad mysigt att du har varit mammaledig så länge, jag var hemma 1 år fast det blev 1 1/2 år egentligen. Men jag var sjukskriven när jag var gravid så det räknas ju ej.
    Jag provar och skicka med min mailadress får se om det går. Maila mig gärna. stumpan564@hotmail.com
    När kan du ses ?
    Kram Lissie

• Lissie

Fru Juli: Det gick !!! Så maila gärna !!

Karin: Maila mig oxå, så ska jag berätta vart jag bor och vart danskursen är.

Kram Lissie

• Florentin

Lissie!

Jag har valt ut min klänning men tyvärr inte fått prova den än då den inte fanns inne... En bonny, modell 243.
    Vad ska du ha för klänning?
    Jag mailar dig..

• Karin & Per

hej lissie!
    hur går det med danskursen. väntar på svar så jag kan ringa till dem och kolla. vill gärna komma igång med det snart.
    //karin

• Lissie

Karin: Jag visste inte att du väntar på det. Du skrev ju inget i mailet. :-/
    Ska skicka namnen på klubbarna.

Svar på tråden Västmanland och Dalarna !