Västmanland och Dalarna !
Hej !
Finns det någon som bor i Västmanland eller Dalarna här och ska gifta sig i sommar någon gång ? Själv ska jag gifta mig den 14/8. Skulle vara roligt och få kontakt med någon i närheten.
Kram Lissie
Hej !
Finns det någon som bor i Västmanland eller Dalarna här och ska gifta sig i sommar någon gång ? Själv ska jag gifta mig den 14/8. Skulle vara roligt och få kontakt med någon i närheten.
Kram Lissie
Hejsan
Lissie! vart kommer du ifrån? jag är 27år och sambon är 35, vi ska gifta oss i Bro kyrka och ska ha ett lite mindre bröllop.
Har bokat kyrkan, fotografen Thomas Lungqvist , festlokal, köpt klänning, bokat smikör/hårfrissa, frack, ringar snart färdig ritade/beställda-svärfar ska göra dem
maten vet vi inte riktigt hur vi ska göra med..
Teea du är också från Köping! vi kanske känner varann? vart ska du gifta dig? hur gammal är du?
flyttar upp..
Hej Zezzan !!
Jag har mailat dig. Såg din mailadress någonstans så jag mailade dig.
Kram Lissie
hej lissie!
vad kul! en stilla undran bara - vad shoppar du i avesta??! (har bott i linköping i sex år och då känns detta ganska litet...). nix, vi har inga barn än.
vi har väl kommit rätt långt vad gäller bröllopet. alla de stora sakerna är fixade och vi skickade ut inbjudningarna i förrgår. jättespännande! var bor ni?
vore kul med en träff...
verkar ju finnas många i närheten.
hannake:
min sambo är 76:a och är från avesta. kanske nån som känner din sambo?
Hej Lissie!
Jag bor i Malung så det är väl ca 15 mil till Ludvika. Men det är väl inte speciellt långt tycker jag..*ler*
Vore jätte trevligt med en träff tycker jag.
Hej Karin !!
Ja, vi shoppar kläder i Avesta, mat osv osv. Jag tycker det finns jätte bra affärer där. Vi bor i en lika liten ort som Avesta typ men det finns inga bra affärer här. Inte nå H&M eller Lindex eller sånna affärer här inte. Jag bor 2 mil från Avesta, i Västmanland.
Vi har bokat kyrka, fotograf, festlokal. Idag har jag pratat med frisörerna och i morrn ska jag prova klänningar. Det är såå himla spännande !! Gjorde ni inbjudningskorten själva ?
När och vart ska vi ses ??
Fru Juli...nej inte är 15 mil långt. Jag bor ca 5 mil från Ludvika. När och vart tycker du vi ska ses ?
Kram Lissie
Alla mina inlägg blir stoppade pga mailadressen, men jag ska iaf gifta mig i midsommar och jag bor i Västmanland :)