• *JiNx*

Vad ska jag göra ?!!? *LÅNG*

Hej alla mina söta "vänner"..

Jag måste ha råd..
    I förrigår var jag o fikade men min vännina (som har pojkvän sedan 4 år tillbaka) Vi pratade om allt.. tänk er ALLT.. ! Sex, killar, jobbet o.s.v
    Sedan började hon berätta hur hon tycker att tjejer e det finaste hon vet och började ta min hand o smeka den :-0 och jag drog bort den.
    Men jag förstod inte, vad hon ville ha ut av det

Efter några timmar sa hon:
    -Jag måste berätta något för dig.
    Så jag tänkte ok.. SHOOT..
    Hon berättar att hon e Bisexuell!! Ok, jag visste inte hur jag skulle svälja det, men fortsatte att lyssna. Jag sa till henne om pojkvännen vet, o hon sa att han blir K*T på att hon har S*X men tjejer..
    Ärligt talat kunde jag inte svälja det, för att hon gick in på hur dom hade samlag, hur bröst e det finaste som finns och hela köret gick till. Jag kände mig äcklig.. För att jag mindes hur hon hade tagit på mina bröst och tyckte att jag hade fina bröst. Jag har bytt om i samma rum, hon berättar hur hon tycker att jag e sexig och kvinnlig. Vet ni jag känner mig äcklad!! Sen på väg hem fortsatte hon med DETALJER om hur tjejer e underbara under samlaget. Och mitt i hela tog hon mig på rumpan.. Du hoppade jag till, och hon sa: -Lugn jag ska vara SNÄLL, om du vill ska jag visa dig en sak o du vill du inte tillbaka..
    Jag vände mig om och fortsatte att skynda mig hem.

Och efter detta vill jag faktiskt inte ha nåt med henne att göra, inte för att hon e Bi utan att jag vet att hon vill förstöra mellan mig o min fästman.. För 2 månader sedan sa jag till min fästman att hon verkar lite skym, men sket i det..

Vad tycker ni jag ska göra???

• Svar på tråden Vad ska jag göra ?!!? *LÅNG*
  • *JiNx*

Hej

Tack för alla svar..

Jag har nu talat med henne och medans vi satt och diskuterade sa hon :
    -"Vet du jag vill ha en chans att visa om man väljer det goda, så vill man inte tillbaka. Tjejer vet vad andra tjejer vill ha. Låt mig visa dig."
    Då blev jag så sur att jag ställde mig upp och skrek som en galning

Jag försökte berätta för henne att om hon vill vara min vän så ska hon inte hålla på så, men jag blev så J*VLA förbannad och sa att jag aldrig mer vill se henne.

l i s a: Jooo, jag håller med, människor måste ju få ha olika värderingar, MEN man skall respektera varandras värderingar. Jag har inte emot Bi-Homosexuella.

Maica: Jag bryr mig inte om det är en tjej eller kille. Jag hade varit exakt likadan och tagit upp saken med henne/honom på samma sätt..

Tack och puss på alla..

• *JiNx*

Förlåt att det blev 2 ggr,ville ha mina smileys med i texten..

• Maica

Om hon vill "frälsa" någon så har hon ju definitivt valt fel väg, hon kommer att skrämma iväg de flesta.

Fattade hon inte att hon gått för långt??

• *JiNx*

Nää, tror inte det!! OOOOH, jag stör mig så himla mkt på människor som tror att dom vet allt..

• Dea

Nä, det låter ju inte som om HON är mån om att behålla er vänskap alls.
    Stryk henne.

Hoppas du hittar nån annan att snacka om allt med, nån som inte försöker förföra dig...

• SelmaC

Hej Där!

Jag tycker att du skall prata med henne och framförallt förklara hur du känner inför hennes beteende. Som kompisar borde man prata ut om olika saker och om det är ngt som ej stämmer skall man säga ifrån.

Jag toto absolut inta att hon kan förstöra mellan din festman och dig men du är inte bissexuell och det kommer hon säkert att förstå.

Lycka till

• Mickes isprinsessa

Jag tycker att hon beter sig respektslöst!
    Visst alla får ha sina värderingar,men man måste ju respektera andra människor!
    Även om hon är bisexuell så har inte hon någon som rättighet att börja tafsa på dig!
    Jag förstår att du känner dig äcklad.
    Råkade ut för en liknande händelse för några år sedan,det är inte kul!
    Prata med henne,och jag tycker att om hon är en riktig vänn och respekterar dig så håller hon sitt privatliv för sig själv och behandlar dig med respekt!!!

• *JiNx*

Tack alla för era råd

SelmaC :
    Jag vet att hon vill det, titta på tidigare inlägg. ;-(

• marian

Jag blir helt chockad av vad du skriver. Snälla, i framtiden: kom ihåg att långt ifrån alla bisexuella tjejer beter sig som din väninna. Jag är själv bi, är gift och trogen mot min partner (hundraprocentig trohet, alla kön, alla sexualiteter). Men samtidigt kan jag inte låta bli att få känslan av att den här tjejen... tja, leker? Retas med dig? Försöker provocera fram någonting (inte någon "omvändelse", det är inte det jag pratar om), snarare än att förföra dig?

Jag menar, det skulle aldrig falla mig in att försöka förföra någon, varken en man eller kvinna, på det sättet. Och om det verkligen *är* det hon gör, är det något som inte står rätt till där uppe. Vill hon kanske, av någon anledning, komma på dig med att visa din allra sämsta sida, provocera fram en homofobisk reaktion till och med? Om jag vore du skulle jag fråga vad i h*vete hon håller på mig. Och nöj dig inte med att hon svarar att du är så attraktiv så att hon inte kan låta bli, jag tror inte att det är där problemet ligger.

• Dea

Jag håller med Marian, när jag tänker efter, det är nåt som inte verkar stämma helt och hållet.

• *JiNx*

Hmmm så kan man ju oxå se det, men jag har verkligen försökt bli av med henne nu men, hon ringer eller skickar videon på manga filmer men lesbiska inlägg . Så jag tolkar det så som jag tidigare har skrivit

• jajjan

OK.
    Tidigare skrev jag ett svar på detta.
    Men nu måste jag säga att det är något konstigt här.
    Är detta sant så är det sexuella trakasserier det handlar om.
    Anmäl!

• Maica

Hon måste verkligen ha något som inte står rätt till...Har hon alltid varit "konstig" eller har allt detta börjat efter hennes...ja, vad ska man säga...närmanden?

• Maica

Skickade för snabbt...Håller helt med jajjan: anmäl!!!!

• *JiNx*

Tack alla för era svar..

Nää, inte alltid men det e kanske att jag inte har tänkt på det! Jag har tänkt att anmäla sedan jag fick manga filmen..

Svar på tråden Vad ska jag göra ?!!? *LÅNG*