• MissK

Örebro Brudar???

Finns de några Örebrobrudar kvar här???

/K

• Svar på tråden Örebro Brudar???
  • parisförlovad

Heej på er!

Jag e en blivande Örebrobrud tror jag..! Vet inte än om vi ska ha bröllop i Sthlm el Örebro...

• MissK

parisförlovad:

Har ni satt något datum el är de så nytt?

/K

• Marléne73

Ny Örebro-brud. Vi gifter oss i Almbykyrka 20 november. Bokade kyrkan idag.

• MissK

Marléne73:
    Den kyrkan har jag hört mycke bra om... men har aldrig varit dit...

*USCH* nu känns de i magen... imorgon blir man Fru... Känns både spännande och nervöst på samma gång...

/K

• bimbim

Grattis MissK
    Hoppas att er dag imorgon blir fantastisk!
    Skriv och berätta hur det gick sedan.

• lottan

Lycka till imorgon då Miss K! Jag har precis upptäckt chatten o jag ska giftas mig utanför örebro närmare bestämt i Fellingsbro kyrka den 3/7. jag har en liten fråga... finns det någon som vet var man ska vända sig om man vill hyra glas, porslin och linne till festen? jag har sökt men inte hittat nåt

• bimbim

Hej lottan
    Varför har ni valt Fellingsbro kyrka? Den är ju väldigt fin men finns det någon annan anledning?
    Var ska ni ha festen? Kanske lättare att hjälpa till om vi vet var ni ska vara.

• mayapuh

Marlene73
    Vi ska oxå gifta oss i Almbykyrka, men den 19 juni....
    Den är väldigt fin!

• bimbim

Tänkte bara höra med er tjejer om ni känner till någon bröllopsmässa i Örebro med omnejd. När, var, hur? Är sugen på att gå men jag har inte hittat någon.
    Hoppas någon kan hjälpa till.
    Tack!

• Mrs Robert

Den 8 februari på grand hotel har Annie H mässa, men det är allt jag vet!

• Nässla

uliania, jag ska inte gifta mig i Askersund alls..*ler* Gifte mig i somras i Nikolaikyrkan i Örebro....

• helena85

Örebro brud här =) gifter oss den 3/7 05
    i hampetorp

• Marléne73

Mayapuh&MissK
    Du är väl i full färd med din bröllopsfest nu MissK. GRATTIS!

Jag har varit i Almbykyrkan flera gånger och jag tycker mycket om den. Har alltid drömt om att få gifta mig där. Lycka till med bröllopet Mayapuh. Hur långt har ni kommit med planerna?

• mayapuh

marlene
    Vi har bokat kyrka, festlokal, fixade fotograf idag..
    Sen har vi beställt ringarna och bestämt vilka inbjudningskort vi ska ha..
    Det känns skönt att kyrka, lokal och fotograf är bokade...
    Min sambos mamma ska sy min klänning så jag var och hämtade mönstret till klänningen igår...Det ska bli jättespännande!
    Jag blev kär i Almby kyrka första gången jag gick in i den..Min sambo är själv konfirmerad där så det känns skönt att ha lite anknytning..Jag är själv från Laholm i halland..
    Hur långt har ni kommit?

• MissK

Nu är jag Världens lyckligaste FRU... =D

/Ny gift K (på bröllopsresa)

• lottan

Hej bimbim mfl!

Vi har valt fellingsbro kyrka för att jag är uppvuxen utanför fellingsbro, jag tycker att den kyrkan är såå fin! vi ska ha festen på ett gammalt magasin på gården där jag bodde. Nu bor vi i göteborg så jag har inte så mycket koll på saker däruppe längre! var ska ni gifta er?

• Marléne73

Mayapuh
    Vi har bokat festlokal och kyrka. Jag hoppas att min kusin som är kock vill hjälpa oss med maten, men jag har inte frågat än. Jag är både döpt och konfirmerad i Almbykyrkan, så vi har också anknytning dit. Nu bor vi dessutom i församlingen.

• bimbim

Hej lottan

Vi ska också gifta oss i Fellingsbro, även jag är "gammal" fellingsbroare.
    Det låter mysigt att ha festen på ett magasin.
    Hoppas att du hänger kvar här på sidan ett tag.

• lottan

Hej igen bimbim!
    vad kul! när ska ni gifta er? då kanske vi vet vem den andre är jag är född 74 det kan ju vara en liten ledtråd! var ska ni ha er fest? jodå, jag lär nog hänga kvar här ett tag

• bimbim

lottan
    Vi ska gifta oss den 19/6. Var festen ska vara är inte helt klart ännu, känns bara lite stressigt ;)
    Jag är född 81.

Svar på tråden Örebro Brudar???