Örebro Brudar???
Finns de några Örebrobrudar kvar här???
/K
Finns de några Örebrobrudar kvar här???
/K
mayapuh
Vi ska gifta oss på landet norr om Örebro, vill inte avslöja mer ännu eftersom vi håller bröllopet hemligt.
Tack för tips om lokaler, ska ringa runt lite.
Jag är oxå kvar. Vi ska gifta oss i mars här i Örebro.
Nån som har förlag på bra och inte allt för dyr frisör som gör bruduppsättning här i Örebro???
/K
Vi gifter oss också i Örebro, fast det blir inte förrän 4/12 nästa år.
Jag ska gifta mig i Askersund den 10 juli.
Ser fram mot det, kanske har en fin bilig lokal i en hembygdföreningshus mot att mina föräldrar blir medlemar där slutsumma på lokalen från fredag till söndag 450kr. Den rymmer ca 50-60 personer och har ett lekrum för barnen. Har inte sett lokalen än men var får jag tag i bättre biligt alternativ.
bimbim och mayapuh...
ska också gifta mig den 19:e! Har ni mycket kvar i planeringen? Tar gärna emot tips om blommor, frisör, mm eftersom jag bor i USA.
Vi ska förresten gifta oss i Längbro kyrka och ha festen på Karlslund. Undrar också om någon har erfarenhet av restaurangen i Stadsparken? Vi funderar på att ha vår "rehearsal dinner" där dagen innan.
Hej MissK
Jag var till Tybble här i Örebro, den som ligger bredvid blomsteraffären. Där skulle dom ta runt 500 kronor.
Kram Annkie
Hej Denverit!
Hur långt har vi kommit i planeringen?...hmmm
Vet att kyrkan blir Almbykyrka och festen blir på Strandvillan, Hjälmarbaden.
Imorgon ska jag och min blivande kolla upp vilka fotografer det finns och titta på ringar....Det ska bli såååå skoj!
Jag har varit och tittat och provat lite klänningar, men jag vet inte om jag ska låta min svärmor sy den....
Eftersom min pappa är en pensionerad blomsterhandlare så ska han självklart stå för blommorna....
Jag är tyvärr inte härifrån så jag har inga direkta tips jag kan ge dig om frisör m.m.
Hur långt har du kommit i din planering?
Jag var och åt julbord på Karlslunds herrgård igår..det är verkligen fint där...
Min kompis gifte sig oxå i Längbrokyrka...fin kyrka
Denverit
Stadsträdgården har helt underbar mat och miljö, vet dock inte vad det kostar.
Annars får jag lov att grattulera till ett bra val av kyrka och festlokal. (gifte mig i Längbro och hade festen på Karlslunds herrgård och är SÅ nöjd)
//dmf
denverit
Vi har inte börjat planera ännu, åtminstone inget praktiskt.
Så det var du som "tagit" Karlslund ;)
försökte boka i höstas men det var upptaget.