• KUS

Ny träff i Göteborg?

Hej!
    Nu tycker jag att vi ska lysa upp vintermörkret med en lussekatt på Fröken Olsson!!!
    Måndagen den 1 december klockan 18,30.

Jag och Ellte kan, nån mer???

• Svar på tråden Ny träff i Göteborg?
  • KUS

Vad kul att så många kommer!

Lilla L, om du kommer kan du faktiskt få inbjudningskortet, allt är spikat nu, äntligen! Efter många om och men ska vi nu vara där vi var från början...
    Ledig helg... i mars? ;) Vi får höras om det!

Hoppas att alla har möjlighet att bekräfta på måndag eller under helgen, speciellt de nya. Vore trist om nån stod på utsidan och inte hittade oss andra!

Jag (Ulrika), Ellte, labolina, IsIs, Snuttan, Gift Anna, Nallemaja (på tiden ;)) Little, Jinx, Filur, My26,
    Zalåå och Zazza....
    Fick jag med alla?

• Gift Anna

Hej allihop!

Får man enboka "öppen biljett"?

Har körövning på måndagskvällar, så det är inte säkert att jag hinner vara med så länge,

Ha det så trevligt iallafall!

//Anna

• Maggi

Hejsan svejsan!

Jag funderar på att komma, men känner mig inte så kry just nu. Om jag kommer, så känner jag ju igen en del av er, så skall nog hitta er!

/Maggi

• Filur

Hej

Jag känner mig också lite vissen så jag är inte 100 på att jag kommer men jag ska försöka, det kan säkert bli väldigt trevligt!

Kram på er!

• nallemaja

Jag tror tyvärr jag får hoppa över... Jag har överbokat mig själv...

• Snuttan aug -04

Lussekatt... Vi ses i kväll!

• JennyToo

Jag kommer vara där från 17,30 - det är träff med Familjeliv samma dag!!

• JennyToo

Kanske ska ta med bröllopskorten med...

• Maggi

Hej igen!
    Kommer inte. Kaos på jobbet = = mår uselt

/Maggi

• Ellte

Isis: Jag glömde bort att vi ev. skulle boka en "egen tid" innan träffen... *suck* Nu ska jag springa från jobbet..osäkert om jag kommer tillbaka... Jag säger såhär Jag står utanför In-Ex kl 17. Jag har en lång mörkgrå kappa och randig polotröja :D Om du dyker upp så gör du...om inte så ses vi på Frk Olsson med de andra istället! :)

• norskan

Hejsan!!
    Jag skall ochså forsöka att komma forbi än sväng i kväll.
    Är overbookat som vanligt,men som den tidsoptimisten jag är,så tror jag att jag hinner,fast jag kommer lite senare.hur länge tror ni att ni är der?
    Skall försöka att va der vid åtta,det finns vel några kvar då?

kramis norskan..

• Gift Anna

Hej alla!

Kul och säga hej,lite lustigt att vi hade träff på med familjeliv och BT samma dag samma café och tid :D
    Som sagt var,stod jag över kören idag i förmån för familjeliv-träffen,var osäker in i det sista om jag skulle gå.

• little

Hej!
    Så ledsen! Glömde ju helt av ju... Skall bättra mig till nästa träff!!
    /Malin

• norskan

Hej...

Jag hann aldrig i dag..
    Hoppas ni hadde det trevligt!!!

kramis norskan

Svar på tråden Ny träff i Göteborg?