• KUS

Ny träff i Göteborg?

Hej!
    Nu tycker jag att vi ska lysa upp vintermörkret med en lussekatt på Fröken Olsson!!!
    Måndagen den 1 december klockan 18,30.

Jag och Ellte kan, nån mer???

• Svar på tråden Ny träff i Göteborg?
  • My26

Jag kommer gärna också! Har legat lågt ett tag och inte haft internet på länge så har abstinens efter bröllopssnack!

• Ellte

Hmm...förresten...Jag är ju inte så inne på det där med bröllop längre...Är mest här för diskussionerna och på träffen för att det är skoj att tjôta och fika ;) Ska jag plocka med våra inbjudningskort och sånt? Är det nån som är i den fasen att det är intressant att se?

• little

Hej Elte!
    Gör gärna det jag har ingen aning om hur mina inbjudningskort skall se ut så jag behöver all inspiration jag kan få! Har du kort oxå?
    /Malin

• Ellte

little: maaassor :D men jag tar bara med det lilla albumet för det andra är inte klart *rodnar*

• nallemaja

Jag kan nog komma med om jag är välkommen...
    Håller med snuttan; saffran ska det vara. Har precis köpt fyra påsar så nu ska det snart bakas... Kanske skulle ta och baka lite nu...
    När ska det bli träff inklusive gubbarna?
    Jag tror jag skulle kunna få med min i alla fall (med tillräckligt mycket tjat så )

• Snuttan aug -04

nallemaja: baka nu? Är du ett nattdjur
    Klart du är välkommen!!!
    Är däremot tveksam om jag kan få med mig min gubbe till en träff, även om jag lockar med fikabröd... Vi får väl se vad vi kan göra.
    Vi ses på måndag!

• Filur

Jag dyker nog också upp!

(Få man verkligen ta med sig egna bullar till ett kafé? )

• Gift Anna

Håller med nallemaja att en träff med gubbarna vore trevlig!
    *Vinkar till nallemaja!*

• *JiNx*

Får jag komma?? Har aldrig varit med, skulle komma sist hos söta maggi men kunde inte ta ledigt

Puzzzz

• nallemaja

Hej Gift Anna
    Skickade precis ett litet mail till dig...
    Förlåt att jag inte svarat tidigare.. jag är usel...

Snuttan
    Blir nog inget bak ikväll... blev försent... Får ta det i morgon...

Svar på tråden Ny träff i Göteborg?