• Maggi

BT träff GBG den 5/11

Hejsan alla goa, glada människor!

Nu är det dags för en ny BT-träff i höstmörkret! Eftersom alla verkar kunna lite olika tider och jobbar olika länge, bestämdes det, efter inrådan, för en drop-in-kväll!

Plats: Fröken Ohlssons
    När: 18.00
    Datum: 5/11

Eftersom jag har dragit igång denna BT-träff, kan jag vara sambandscentral! (har en viss vana av detta *fniss*)

Jag jobbar själv kväll och kommer lite senare. Hur länge har Ohlssons öppet???

Om ni mailar mig på maggi_k@hotmail.com, kan ni få mitt nr. Vore även bra om någon som kommer loss tidagre kunde bidra med sitt nr, sambandscentralen 2. Det skall verkligen bli sååååååååååååååå kuligt!

Bamsesuperduperkramar Maggi

• Svar på tråden BT träff GBG den 5/11
  • Snuttan aug -04

Instämmer nallemaja! Alla är välkomna och jag verkar inte kunna varken läsa eller räkna....
    Jag tar med ett par tidningar, ni kan väl oxå ta med nåt kul och inspirerande. Kanske inte klänningen men lite pappersprover eller nåt

Vi ses i morgon!

• Ellte

Oj ja...jag kanske ska rota fram lite fotoalbum, inbjudningar, festprogram och sånt.... :?

• Snuttan aug -04

Ja Ellte, Gör det! Jag ska oxå kolla det!

• charm_miss

Var ligger fröken ohlsson?? ny i stan :)

• Maggi

Det ligger bakom Kungsportsplatsen. Om du har den gröna hästen i ryggen och går rakt fram, förbi Cafet cappuccino, förbi Gamle port och en bit till. Cafet ligger på höger sida, mitt emot ett garage (NKs bilgarage)

Kram Maggi

• charm_miss

Ok, då förstår jag, bra beskrivning. Får se om jag orkar komma efter jobbet. Dags o sova nu *gäääsp* :)

• lilla L

lilla L har en sjuk dotter och kan inte komma på BT-träff ikväll, men hoppas att alla ni andra får det riktigt kul!

lilla L

• nallemaja

En fråga...
    Hur träffas vi?
    Alltså hur vet vi vart "brudarna" sitter?
    Vi kommer ju efter 19 någon gång så då borde det väl visserligen vara en del där men ändå...

• Snuttan aug -04

Jag tar med mig lite tjusiga brudtidningar som jag lägger på bordet där vi fikar. Vi som kommer vid 18 kan väl ses utanför och gå in och sätta oss vid ca fem över sex. Då vet alla som kommer senare att vi sitter och fikar. Kan det fungera?

Maggie, tack för sms:et med ditt nummer.
    Om ni mailar mig era mobilnummer före tre i dag kan jag skicka mitt nummer. Då kan vi ju få kontakt. brudaugusti04@hotmail.com

• Lilla Fru H

Åhh, vad trevligt ni kommer att få det!! Får man som redan gift (snart 1 år) också hänga på en annan gång?

• KUS

Jag får stå över idag.
    Måste hjälpa dottern med hennes träning inför en dansuppvisning.
    Ha kul!

• Gift Anna

Jag fck sluta tidigare så jag kommer att dyka upp om det är okej :D
    Det var kl 18.00 utanför fröken Olssons?
    Är det några fler redan gifta med ikväll? *ensam*

• Ellte

Anna: Jag tror att jag kommer dyka upp...det beror som sagt på när jag kommer ifrån jobbet...samt om min spränghuvudvärk går över... :)

• Gift Anna

Ellte,hoppas din huvudvärk går över så att du kan komma!,vore jättetrevligt att träffas igen :D
    Lilla fru H,självklart skall du komma med!,vad jag vet så är både Ellte och jag gifta redan,det finns säkert fler!

• nallemaja

KUS
    Tråkigt att du inte kommer. Hade varit kul att träffas igen.

• Ellte

Ledsen vänner...jag är för trött och huvudvärkig och längtar bara hem till sängen.... Hoppas verkligen vi ses en annan gång snart!

• Maggi

Tack alla för en jättemysig kväll!

Kram MAggi

Svar på tråden BT träff GBG den 5/11