• Maggi

BT träff GBG den 5/11

Hejsan alla goa, glada människor!

Nu är det dags för en ny BT-träff i höstmörkret! Eftersom alla verkar kunna lite olika tider och jobbar olika länge, bestämdes det, efter inrådan, för en drop-in-kväll!

Plats: Fröken Ohlssons
    När: 18.00
    Datum: 5/11

Eftersom jag har dragit igång denna BT-träff, kan jag vara sambandscentral! (har en viss vana av detta *fniss*)

Jag jobbar själv kväll och kommer lite senare. Hur länge har Ohlssons öppet???

Om ni mailar mig på maggi_k@hotmail.com, kan ni få mitt nr. Vore även bra om någon som kommer loss tidagre kunde bidra med sitt nr, sambandscentralen 2. Det skall verkligen bli sååååååååååååååå kuligt!

Bamsesuperduperkramar Maggi

• Svar på tråden BT träff GBG den 5/11
  • Gift Anna

Jag kanske kommer om jag orkar*ler*Har min VFU(verksamhetsförlagd utbildning)på en förskola och börjar jättetidigt på morgonen så jag kanske är jättetrött,vi får se,men trevligt vore det! :D

• isis

Jag vill komma! :) Om det är några som kommer vill säga!

• Snuttan aug -04

jag kommer, KUS kommer, My26, nallemaja och kanske Ellte
    Vi blir några i alla fall!

Vi ses!

• Gift Anna

Snuttan,du glömde mig! :D

• nallemaja

Jag kommer troligen ha med en kompis som är "blivande brud" hon också

• Maggi

Ni glömde ju mig med *finns*

Jag har bytt nr med snuttan, så jag hittar er nog. Kommer runt 19.15.

Kram Maggi

• Snuttan aug -04

F'åt!!!
    Gift Anna, du var väl inte helt säker och Maggi, tja där har jag ingen ursäkt Men lägger gärna till ett par namn på listan
    Snuttan, KUS, My26, nallemaja och kanske Ellte och Gift Anna, Maggie och en kompis till nallemaja kommer
    Hoppas jag har med alla denna gång

• nallemaja

Tycker vi säger så här.
    Vi blir en hel bunte som kommer. Så ingen behöver känna sig ensam om att komma.
    Ingen nämnd ingen glömd

Svar på tråden BT träff GBG den 5/11