• Äldre 7 Sep 19:50
    19172 visningar
    30 svar
    30
    19172

    Tips om bra bröllopsfotograf?

    Hej,

    Jag ska gifta mig nästa år och söker en bröllopsfotograf. Är det någon som skulle kunna rekommendera en fotograf eller någon bra hemsida där man kan jämföra olika fotografer?

    Stort tack på förhand! Skrattande

  • Svar på tråden Tips om bra bröllopsfotograf?
  • Okänd
    Äldre 22 Oct 17:27
    #11
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 13 Nov 12:55
    #12
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 30 Nov 14:16
    #13
    Meddelande borttaget
  • Äldre 2 Dec 14:42
    #14

    Man kan jämföra pris och förslag genom att lämna förfrågan på Service Finder (www.servicefinder.se). Min vän gjorde så och hittade fotografen som de var väldigt nöjda med.
    Lycka till!

  • Okänd
    Äldre 9 Dec 11:52
    #15
    Meddelande borttaget
  • Anonym (Louis­e)
    Äldre 11 Dec 20:18
    #16

    Mina vänner gifte sig på Sandhamn 2014 och hade bokat in www.lisafotograf.se . Hon tog jättefina bilder och har för mig att hon bodde eller hade sommarhus där. Men tror det kan vara svårt att boka in en fotograf som de andra skriver på midsommardagen. Men hör sig för. Hoppas ni hittar någon bra!

  • Anonym (Rådvi­ll)
    Äldre 30 Dec 01:11
    #20

    Hej

    Jag har äntligen landat på två fotografer som är tilgjängliga på vårt datum, men kan inte bestämma mig.

    Bägge har underbara bilder, men stilen skiljer sig en del, vilket också prisen gör.

    Den ena ligger mellan 12 till pluss 20 tusen och den andra från 20-35 tusen beroende på hvilket paket man väljer.

    Är det någon här som har några rekommendationer på mikaelarudhner.blogspot.no eller ottossonphoto.com?

  • Äldre 7 Jan 23:52
    #21

    Hej,

    Om ni inte har bestämt er ännu och fastnat för de två fotograferna så tycker jag att du ska lyssna med Christjan Wegner, wegnerfoto.se. Tar kanonbilder!

  • Okänd
    Äldre 12 Jan 11:05
    #22
    Meddelande borttaget
  • Äldre 13 Feb 15:02
    #23

    Jag kan varmt rekommenderar fotockholm.se han har tagit otroligt fina bilder.

  • Äldre 19 Feb 20:00
    #24

    Ulrika Norman på Moments in between. Sååå bra bilder. Vi är överlyckliga över de bilder hon tog på oss. Kolla in hennes portfolio på www.momentsinbetween.se/blogg/

  • Äldre 4 May 21:57
    #25

    Vet inte om ni redan hittat en fotograf men kika gärna på www.marresfoto.se. Har fotat med henne innan och är supernöjd med resultatet. Dessutom väldigt prisvärd ????

  • Okänd
    Äldre 29 Jun 13:33
    #26
    Meddelande borttaget
  • Okänd
    Äldre 3 Jul 12:02
    #27
    Meddelande borttaget
  • Äldre 7 Aug 12:46
    #28

    Den bästa kvalitet/pris fotona för oss utan tvivel är Cristina Ramos från www.cristinaramosphotography.com/weddings Hon fotograferade våra vänner och bilderna var såå vackra att vi anlitade henne och vi kan inte bli mer nöjd! hennes bildspråk är unik

  • PLB
    Äldre 26 Nov 21:00
    #29

    Vi har anlitat Anette Bruzan.
    Fantastiska bilder , hon har även vunnit pris för sina bröllopsbilder Glad
    www.anettebruzan.com

  • Äldre 23 Dec 16:43
    #30

    Skulle rekommendera Josef Peyre, www.josefpeyreweddings.com

Svar på tråden Tips om bra bröllopsfotograf?