• niklasj

    Tips om bra bröllopsfotograf?

    Hej,

    Jag ska gifta mig nästa år och söker en bröllopsfotograf. Är det någon som skulle kunna rekommendera en fotograf eller någon bra hemsida där man kan jämföra olika fotografer?

    Stort tack på förhand! Skrattande

  • Svar på tråden Tips om bra bröllopsfotograf?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Louise)

    Mina vänner gifte sig på Sandhamn 2014 och hade bokat in www.lisafotograf.se . Hon tog jättefina bilder och har för mig att hon bodde eller hade sommarhus där. Men tror det kan vara svårt att boka in en fotograf som de andra skriver på midsommardagen. Men hör sig för. Hoppas ni hittar någon bra!

  • Anonym (Rådvill)

    Hej

    Jag har äntligen landat på två fotografer som är tilgjängliga på vårt datum, men kan inte bestämma mig.

    Bägge har underbara bilder, men stilen skiljer sig en del, vilket också prisen gör.

    Den ena ligger mellan 12 till pluss 20 tusen och den andra från 20-35 tusen beroende på hvilket paket man väljer.

    Är det någon här som har några rekommendationer på mikaelarudhner.blogspot.no eller ottossonphoto.com?

  • Lina74

    Hej,

    Om ni inte har bestämt er ännu och fastnat för de två fotograferna så tycker jag att du ska lyssna med Christjan Wegner, wegnerfoto.se. Tar kanonbilder!

  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Tips om bra bröllopsfotograf?