• Äldre 25 Sep 13:53
    10154 visningar
    9 svar
    9
    10154

    Håruppsättning i stockholm där frisören kan komma hem till än.

    Hej,


    Jag tänkte se om det är någon som vet en frisör i Stockholm som kan komma hem till en och fixa bruduppsättning? Helst ingen som tar ockerpriser... de flesta jag tittat upp har tagit minst 5000kr!!!

  • Svar på tråden Håruppsättning i stockholm där frisören kan komma hem till än.
  • Äldre 25 Sep 14:10
    #1

    Är det för bara hår eller hår och smink? Är det bara hår tycker jag att det låter rätt saftigt. (Ska säga direkt att jag är smink och hårstylist och det är inte meningen att jag ska göra reklam för mig själv. Är bara nyfiken varför det kostar såpass?) 

    Vad man ska tänka på när man väljer stylister inför sitt bröllop tycker jag är vad man får med i priset. Bor du långt bort, hur tar de sig till dig? Ingår provuppsättning? Ingår nålar? Om det är sminkning med i priset, ingår något? Typ lösfransar, läppstift osv. 

    När är bröllopet? Jag kan säkert rekommendera några som jag vet är bra. Vad de tar i pris har jag dock dålig koll på. 

  • Äldre 27 Sep 19:00
    #2

    Hej, 


    Kul att du svarar, 


    Det ingick bara håruppsättning med en provuppsättning så inget smink :( 


     


    Jag bor i sundbyberg och vi planerar att gifta oss i august 2016 men inget datum är spikat ännu. 


    Har du någon instagram eller liknade så man kan ta en titt på dina tidigare arbeten? :) 


     

  • Äldre 28 Sep 07:16
    #3

    På instagram hittar man mig som sminkmaria. Är rätt dålig på att lägga ut bilder från jobb dock. ;) Men du kan nog även hitta kollegor till mig där i din jakt på just din stylist för den perfekta bröllopslook! 

  • Äldre 2 Jan 22:55
    #4

    Hej,

    Intressant tråd. jag ska också gifta mig i sommar och undrar vad det skulle kosta att ha någon komma hem till en för bröllopssminkning. Vad skulle du ta sminkmaria? Det verkar som att du är duktig på det du gör. :)

  • Anonym (mamma­till3)
    Äldre 5 Jan 20:05
    #5

    Kan verkligen tipsa om Frida som är både hårstylist och makeup artist i Stockholm men jobbar i hela Sverige. Hon fixade min syster förra året och är grym men ganska fullbokad! Hennes hemsida är www.fabbythell.se och instagram: fabbythell Glad

  • Äldre 10 Jan 17:28
    #6
    humlan skrev 2016-01-02 22:55:35 följande:

    Hej,

    Intressant tråd. jag ska också gifta mig i sommar och undrar vad det skulle kosta att ha någon komma hem till en för bröllopssminkning. Vad skulle du ta sminkmaria? Det verkar som att du är duktig på det du gör. :)


    Det är olika vad kostnaden blir. Beroende på vad man vill ha o vart man bor osv. :) kolla min instagram, på sidan finns min mail. :) Det var inte meningen att göra reklam för mig själv som sagt, jag själv är ju här för att jag ska gifta mig o letar inspiration.
  • Anonym (kärle­k)
    Äldre 1 Feb 14:56
    #7

    Kolla in www.makeupyourhair.se
    Frisörmästare och makeupartist i Stockholm som även kommer till dig om du önskar. Lång erfarenhet inom bröllopsstyling och inga ockerpriser...

  • blivan­defru
    Äldre 21 Feb 22:07
    #8
    iloveyou skrev 2015-09-27 19:00:42 följande:

    Hej, 


    Kul att du svarar, 


    Det ingick bara håruppsättning med en provuppsättning så inget smink :( 


     


    Jag bor i sundbyberg och vi planerar att gifta oss i august 2016 men inget datum är spikat ännu. 


    Har du någon instagram eller liknade så man kan ta en titt på dina tidigare arbeten? :) 


     


    Hej,

    Jag bor i Solna och ska gifta mig i september 2016. Jag undrar därför om du har hittat någon prisvärd frisör i Sundbyberg/Solna-områden? Kanske har du även tips på någon som ska fixa smink? :)
  • Äldre 13 Mar 06:10
    #9

    Hej, 

    Vi har en mängd duktiga hårstylister och makeupartister som kommer till din önskade plats. 

    Maila oss på hello@suavoo.com eller kika in på vår hemsida: www.suavoo.com 
    VI går givetvis igenom portfolio och preferenser med dig. Vi stylar även tärnor och givetvis inte bara bröllop utan andra event.

    Alla våra stylister har lång erfarenhet av att jobba med brudar. 

    Bästa hälsningar, 
    Anna & Simona 


Svar på tråden Håruppsättning i stockholm där frisören kan komma hem till än.