• Äldre 15 Sep 21:17
    34265 visningar
    83 svar
    +1
    83
    34265

    Dalabröllop 2016

    Hej allihop!
    Tyckte att det var dags för en ny Dalarna grupp då den senaste inte varit aktiv sedan 2013. Här kan vi peppa, prata, inspirera, diskutera och allt annat som kan tänkas behövas och vara kul. Jag  och min sambo gifter oss i Falun 20 augusti :)

    När och var är det er tur?

  • Svar på tråden Dalabröllop 2016
  • Ankan
    Äldre 12 May 07:47
    #71

    Jag har tappat stora bilden här. Vem gifter sig när? Vem är näst?
    Jag själv har fortfarande lite tid på mig, 6 augusti är det dags.

  • Äldre 12 May 09:44
    #72
    FruWiklund skrev 2016-05-11 16:49:20 följande:

    ]Strassbruden2016

    Snyggt! Nu blev det dock en annan som fixar mig. Snart dags för oss så nu börjar det bli lite pirrigt :)


    Lycka till och glöm inte att njuta varje min, tänk int för mkt på vad som ska hända nästa timme osv.. låt andra ta hand om det.
  • Äldre 12 May 13:20
    #73
    Strassbruden2016 skrev 2016-05-12 09:44:52 följande:

    Lycka till och glöm inte att njuta varje min, tänk int för mkt på vad som ska hända nästa timme osv.. låt andra ta hand om det.


    Ja jag ska verkligen försöka :) längtar verkligen nu!
  • Äldre 12 May 13:21
    #74
    Ankan skrev 2016-05-12 07:47:14 följande:

    Jag har tappat stora bilden här. Vem gifter sig när? Vem är näst?

    Jag själv har fortfarande lite tid på mig, 6 augusti är det dags.


    För oss är det dags den 21 maj :)
  • Ankan
    Äldre 12 May 15:00
    #75
    FruWiklund skrev 2016-05-12 13:21:13 följande:
    För oss är det dags den 21 maj :)
    Oj, det var snart! Vad spännande! Hur känns det? Jag ska själv också på ett bröllop den dagen, det blir nog säkert roligt. Lycka till med sista förberedelserna! Glöm inte att njuta Glad
  • Äldre 13 May 21:55
    #76
    FruWiklund skrev 2016-05-11 16:52:20 följande:
    Rebecca Olsson heter hon, Klippdej.nu. En kompis hade henne och blev riktigt nöjd. Jag har träffat henne en gång och det kändes väldigt bra. Gifter mig om en och en halv vecka så vi får se hur det blir då :)
    Tack för tipset, har mailat henne nu så får se :) Lägg gärna upp bilder från bröllopet sen hoppas dagen blir lika fantastisk som du tänkt dig :D
  • Äldre 13 May 22:42
    #77
    Ankan skrev 2016-05-12 07:47:14 följande:

    Jag har tappat stora bilden här. Vem gifter sig när? Vem är näst?
    Jag själv har fortfarande lite tid på mig, 6 augusti är det dags.


    Lite ny här i tråden, gifter mig den 23 augusti så ett tag kvar för mig med :)
  • Äldre 15 May 00:04
    #78
    +1
    Ankan skrev 2016-05-12 15:00:12 följande:

    Oj, det var snart! Vad spännande! Hur känns det? Jag ska själv också på ett bröllop den dagen, det blir nog säkert roligt. Lycka till med sista förberedelserna! Glöm inte att njuta


    Jo det känns nervöst, pirrigt och förväntansfullt :) Jag längtar!
  • Äldre 15 May 00:05
    #79
    mickis.j skrev 2016-05-13 21:55:25 följande:

    Tack för tipset, har mailat henne nu så får se :) Lägg gärna upp bilder från bröllopet sen hoppas dagen blir lika fantastisk som du tänkt dig :D


    Kul :)!
  • Ankan
    Äldre 16 May 09:21
    #80
    mickis.j skrev 2016-05-13 22:42:58 följande:
    Lite ny här i tråden, gifter mig den 23 augusti så ett tag kvar för mig med :)
    Välkommen hit :) Augusti blir nog en bra månad för bröllop. Hur går det med planeringen? Hur ska dagen se ut?
    Vi gifter oss på en väldigt fin bygdegård direkt vid en sjö, men utomhusvigsel (om vädret tillåter). Längtar väldigt mycket också! Hade ett bröllopsplaneringsmöte med min kille igår och nu är det mest detaljer kvar, men många såna och han ser kanske inte helt, varför vi skulle fixa allt det redan nu, men ha får lyda ändå ;)
  • Äldre 18 May 23:14
    #81
    Ankan skrev 2016-05-16 09:21:35 följande:
    Välkommen hit :) Augusti blir nog en bra månad för bröllop. Hur går det med planeringen? Hur ska dagen se ut?
    Vi gifter oss på en väldigt fin bygdegård direkt vid en sjö, men utomhusvigsel (om vädret tillåter). Längtar väldigt mycket också! Hade ett bröllopsplaneringsmöte med min kille igår och nu är det mest detaljer kvar, men många såna och han ser kanske inte helt, varför vi skulle fixa allt det redan nu, men ha får lyda ändå ;)
    Tack, ja jag hoppas det! Ska du också ha bröllopet i augusti? :) 

    Jag tänker också utomhusvigsel, inte bestämt exakt vart än men har hyrt Persborgs brygga för middagen efter vigseln. Så är det dåligt väder får vigseln bli där också. Detaljerna är ju minst lika viktiga som det stora hela så hoppas ni får ordning på dem :)

    Jag oroar mig mest för att det blir lite stelt med vänner och släkt blandat då många inte träffat varandra förut och en del av mina vänner är lite tillbakadragna i sådana situationer... :/
  • Ankan
    Äldre 19 May 07:45
    #82
    mickis.j skrev 2016-05-18 23:14:10 följande:
    Tack, ja jag hoppas det! Ska du också ha bröllopet i augusti? :) 

    Jag tänker också utomhusvigsel, inte bestämt exakt vart än men har hyrt Persborgs brygga för middagen efter vigseln. Så är det dåligt väder får vigseln bli där också. Detaljerna är ju minst lika viktiga som det stora hela så hoppas ni får ordning på dem :)

    Jag oroar mig mest för att det blir lite stelt med vänner och släkt blandat då många inte träffat varandra förut och en del av mina vänner är lite tillbakadragna i sådana situationer... :/
    Åh, Persborg bryggan är ju så otroligt fin! Det blir nog kanon ska du se! Och alla kommer vara glada och på bra humör då blir det säkert inte stelt. Blanda folk lite grann vid bordsplatseringen men se till att alla som är blyga och inte känner så många har någon bekant i närheten.
  • Äldre 19 May 23:55
    #83
    Ankan skrev 2016-05-19 07:45:05 följande:
    Åh, Persborg bryggan är ju så otroligt fin! Det blir nog kanon ska du se! Och alla kommer vara glada och på bra humör då blir det säkert inte stelt. Blanda folk lite grann vid bordsplatseringen men se till att alla som är blyga och inte känner så många har någon bekant i närheten.
    Ja det är verkligen vackert där! Jag hoppas det, man går säkert runt och oroar sig för massor av småsaker i onödan.
Svar på tråden Dalabröllop 2016