• Chicita

    Företagare - titta hit!

    Det finns något som heter plus-abbonemang för företagare.


    Man behöver ha ett sådant för att få svara på inlägg där folk söker efter fotografer, dj's osv.
    Om ni kollar reglerna så syns det rätt tydligt.

    När ni spammar forumet så gör ni medlemmarna irriterade.
    Det är större chans att dom väljer BORT er när det enda dom ser när dom loggar in är "anlita mig, anlita mig, anlita mig, jag är bäst så anlita mig"-inlägg på hela förstasidan.

    Följ reglerna, skaffa ett abbonemang, och SPAMMA INTE!
    Så bidrar ni till ett trevligare forum - och ni slipper riskera att förstöra ert eget märke genom att tjata sönder det. (samt ni slipper garanterat få en faktura för otillåten reklam av bröllopstorget om dom nu skulle börja ta tag i saken) Tungan ute

  • Svar på tråden Företagare - titta hit!
  • Aniara4

    På förekommen anledning: Företagare, var snälla och LÄS REGLERNA!

  • Aniara4

    Det finns företagare här som uppför sig riktigt bra. De deltar i diskussioner, ger tips utifrån sin expertkunskap och ja, erbjuder sig ibland när någon efterfrågar just deras tjänst och det passar.

    Sen finns det andra som inte förstår skillnaden mellan en diskussionstråd och en annons, och tänker att så länge de har betalat sitt PLUS-abonnemang är det fritt fram att göra reklam rätt ut i luften, skapa trådar enbart för att göra reklam för sig själva (det är INTE tillåtet enligt reglerna!), och gärna skriva i flera trådar och sen bumpa upp dem med jämna mellanrum.

    Enda fördelen är att när företagarkontona infördes minskade plötsligt mängden exalterade rekommendationer från nyregistrerade användare med märkligt likartade formuleringar, som alla gjorde reklam för en och samma företagare.

    Just saying.

  • Aniara4

    Sen finns det oavsiktligt spammande som beror på hackande uppkoppling också. Tyst

  • Aniara4

    Applåd till den snabba moderator som är här just nu! Inlägget försvann så snabbt att ingen kommer att förstå vad jag pratar om! Skrattande

  • Plättis

    Nu har jag anmält ett "jag har ett band, boka mig till ert bröllop"-inlägg TVÅ gånger, och båda gångerna blev det nekat eftersom det inte var "hets mot folkgrupp". Det är dessutom samma företagare som med jämna mellanrum gör de här inläggen. Fast med betalabonnemang kanske man blir untouchable och får göra som man vill? 


    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Chicita

    Jepp om man har betalabbonemang så verkar det som att reglerna inte gäller längre. 
    Jag har anmält ett par gånger och ifrågasatt om det är ok att spamma ner forumet bara för att man betalar för sig. 


    Jag har aldrig fått ett svar...

  • Aniara4

    Passar på att putta upp den här och tipsa alla företagare om att LÄSA REGLERNA NI JUST HAR GODKÄNT innan ni börjar göra reklam.

    De värsta syndarna kommer aldrig att se den här tråden, men det finns ju också en del som vill göra rätt men bara inte tänker sig för.

Svar på tråden Företagare - titta hit!