• Äldre 18 Jan 09:10
    273100 visningar
    223 svar
    +3
    223
    273100

    Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015

    Har inte sett till någon "chef" på stället på ett tag, och ja vet ju hur poppis dessa trådar brukar vara (har själv bara väntat å längtat tills de ska starta en!) så då startar jag själv en för i år! :) 

    Så - Visa DIN Ring! vad är trendigt för året? - släta ringar, enstensringar, omgjorda ringar, ärvda ringar, titan, rosa guld, gult guld, stål? eller kanske att komma upp med en design själv? inspirera och dela din lycka över att ha funnit ringen som ska symbolisera er kärlek i många år framöver!

    Tidigare trådar från 2013 och 2014. 

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4254796-visa-din-ring-bildtrad-ringar-2013

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4351098-visa-din-ring-bildtrad-ringar-2014/66

  • Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015
  • Äldre 12 Jan 13:19


    Här är min ring! Kan inte sluta titta på den :D
  • Äldre 13 Jan 20:56
    +1

    Jag hittade inte riktigt någon vigselring i butikernas kollektioner som jag blev riktigt förtjust i, gillar gammal design bättre. Det jag letade efter var en tunn ring i rött guld med en diamant, som skulle ligga fint mot min släta förlovningsring. Jag hittade den på Bukowskis! Den är dock en halvstorlek stor och ska lämnas i för uppiffning och storleksändring... jag älskar den och är så nöjd! Kul att infattningen är i vitt guld då min blivande har ett tunt vitguldsband i sin ring :) 

    Givetvis är den ännu finare i verkligheten <3

  • Äldre 26 Jan 20:08
  • Äldre 28 Jan 15:30
    Hej,
    Jag fick precis hem min giftasring och känner mig lite... besviken tror jag. Alltså jag tycker den är jättefin, men jag hade kanske inbillat mig att den skulle vara mer annorlunda mot än vanlig alliansring, att milgrain-mönstret skulle vara vara lite mer tydligt. 
    Men bara det får gå några dagar känns det nog bättre. Det är lätt hänt att ens förväntningar går helt över styr när man väntar på något och då är det svårt att inte bli besviken, oavsett hur ringen ser ut.
    Det är den smala i platinum. Förlovningsringen är titan. Vet inte vilken ordning det ska vara, men det här blev mest bekvämt.
  • Äldre 17 Mar 09:34
    Krystal skrev 2015-06-28 17:03:12 följande:

    ..och redan nu är jag tillbaka Vi gick förbi affären när vi var på stan förut, och då hade dom 20% på alla ringar, så vi slog till där och då Så nu har jag min vigselring, nu väntar jag bara på ett datum att gravera in i den så småningom


    Jättefin ring Krystal, vad är det för tillverkare och modell?
  • Äldre 17 Mar 10:34

    Gammal tråd, jag vet. Men här är mina drömringar, var kommer de ifrån, modell?

  • Äldre 17 Mar 10:41
    Anonym2014 skrev 2015-07-22 12:56:59 följande:

    Och här kom bilden med.


    Gammal tråd, jag vet, men här är mina drömringar. Var kommer de ifrån, märke modell? Har jag tur så får jag svar.
  • Äldre 17 Mar 10:44

    De här alltså:

  • Äldre 23 Mar 00:35

    Ringen har äntligen kommit och ligger i sin lilla ask. Så nu är det bara att vänta på att få ta på den. ????Blir ju betydligt roligare när förlovningsringen är nyputsad. Just nu kan man inte tro att den är vitguld. Ser mer ut som något man får i en 10-kronors automat. Om min blivande make fått bestämma hade vi haft sådana ringar. ????

  • Äldre 23 Mar 00:56

    Och här kommer förhoppningsvis en bild också. Glad

  • Okänd
    Äldre 23 Mar 12:36
    Meddelande borttaget
  • Äldre 24 Mar 22:19
    AnnaFJ skrev 2015-12-30 09:59:50 följande:

    Om någon funderar vad det är för rep vi håller på: 


    Hej! Längesedan tråden var aktiv men jag hoppas på svar ändå. Skulle du kunna lägga upp en ny bild på din ring med tre stenar, bilden är så suddig men ringen ser fantastisk ut! Vilket märke är det o var är den köpt?

    Hälsningar Cristy
  • Äldre 11 Jan 10:14
    Anamaya skrev 2015-04-12 23:05:00 följande:

    Här kommer mina. Kyss Enstensringen är vigselringen så den får jag inte använda än, fasansfullt trist!


    Hej, sett denna bilden när jag Googlat på ringar. Letar ringar själv just nu och bara ÄLSKAR dina. Måste fråga vart du hittat dem? Alliansringen ser ut vara en Schalins jag sett ,men den andra, vilket märke? Vore supertacksam om du vill hjälpa mig! TACK :) 
Svar på tråden Visa din ring! - Bildtråd ringar 2015