Vägra vitt
Har sett så otroligt många fina brudklänningar här! =)
Dock verkar i stort sett alla gå i "vitt".
Blir lite nyfiken på om det är fler än jag som vägrar bära vitt. Själv kommer jag att ha en klänning i vinrött men skiftningar i lila.
Har sett så otroligt många fina brudklänningar här! =)
Dock verkar i stort sett alla gå i "vitt".
Blir lite nyfiken på om det är fler än jag som vägrar bära vitt. Själv kommer jag att ha en klänning i vinrött men skiftningar i lila.
Jag ska ha blå!
Inser när jag läser detta att jag har en fantastisk man som dels uppmuntrar mig att umgås med och hjälpa min svårt sjuke exman han ställer också själv upp för exmannen, samt bjudit in min nära vän och tidigare pojkvän på middag. I hans liv fanns det en kvinna som han såg som sin syster, även de hade haft ett kort förhållande för länge sedan. men hon kunde inte acceptera mig, vägrade träffa oss tillsammans utan ville bara träffa honom samt blev vansinnig när han nämnde mitt namn. Henne bröt han kontakten med då hon inte accepterade min existens..
Ni har så rätt båda två, Nightrod o Marleo. Om vi skippar det där med att skjutas ;) men just det där att inte omfamna alla bitar är en grej jag haft svårt för. om man inte har något bagage har man ju inte heller varit någonstans i sitt liv.
Ni har så rätt båda två, Nightrod o Marleo. Om vi skippar det där med att skjutas ;) men just det där att inte omfamna alla bitar är en grej jag haft svårt för. om man inte har något bagage har man ju inte heller varit någonstans i sitt liv.