• bumbiemma

Vägra vitt

Har sett så otroligt många fina brudklänningar här! =)
    Dock verkar i stort sett alla gå i "vitt".
    Blir lite nyfiken på om det är fler än jag som vägrar bära vitt. Själv kommer jag att ha en klänning i vinrött men skiftningar i lila.

• Svar på tråden Vägra vitt
  • Marleo
    Nightrod skrev 2014-09-27 06:09:58 följande:
    Jag och damen min har vart "lite" slampor i våra liv ha ha ha ha vi har bara övat tills vi träffats
    Så där brukar jag och min älskade också säga.
    Övning ger färdighet som sagt. Och färdigheten ledde oss även till att hitta rätt. Solig
  • Himla
    Nightrod skrev 2014-09-26 10:27:18 följande:
    Steampunk tycker jag du skall ha. Övertala honom...
    Annars känner jag folk som har vänner som en gång brevväxlade med människor som känner sånna som är bra på att övertala andra ;)
    Ja alltså jag älskar ju det, är ju allt från lilla ängeln till burlesque Queen själv , däremot är mannen av den blygaste violsorten ;) när man kommer utanför dörren ;)
  • Jeamia
    Marleo skrev 2014-09-27 14:10:35 följande:
    Så där brukar jag och min älskade också säga.
    Övning ger färdighet som sagt. Och färdigheten ledde oss även till att hitta rätt. Solig
    Alldeles riktigt - det som har hänt och varit innan så har ju gjort oss till de vi är idag!
    Oavsett exflickvänner, exsambos, sexfruar.......
    Juli 2016
  • Himla
    Jeamia skrev 2014-09-28 09:19:50 följande:
    Alldeles riktigt - det som har hänt och varit innan så har ju gjort oss till de vi är idag!
    Inser när jag läser detta att jag har en fantastisk man som dels uppmuntrar mig att umgås med och hjälpa min svårt sjuke exman han ställer också själv upp för exmannen, samt bjudit in min nära vän och tidigare pojkvän på middag. I hans liv fanns det en kvinna som han såg som sin syster, även de hade haft ett kort förhållande för länge sedan. men hon kunde inte acceptera mig, vägrade träffa oss tillsammans utan ville bara träffa honom samt blev vansinnig när han nämnde mitt namn. Henne bröt han kontakten med då hon inte accepterade min existens..
  • Nightrod
    Himla skrev 2014-09-28 10:40:56 följande:

Inser när jag läser detta att jag har en fantastisk man som dels uppmuntrar mig att umgås med och hjälpa min svårt sjuke exman han ställer också själv upp för exmannen, samt bjudit in min nära vän och tidigare pojkvän på middag. I hans liv fanns det en kvinna som han såg som sin syster, även de hade haft ett kort förhållande för länge sedan. men hon kunde inte acceptera mig, vägrade träffa oss tillsammans utan ville bara träffa honom samt blev vansinnig när han nämnde mitt namn. Henne bröt han kontakten med då hon inte accepterade min existens..

De som anser att ens partner inte skall få ha haft ett liv eller samliv före en borde ju skjutas i ansiktet. Man älskar ju den man träffar för den som den är, och denna person har ju blivit just den personen pga sitt liv. Jag har haft ex som vart idioter men jag har j själv valt att vara med dem och de har ju hjälpt mig skapa den person jag är idag. Och utan dem hade min blivande kanske aldrig älskat mig så mycket som hon gör och som jag älskar henne. Så jag borde ju tacka hennes idiot till ex som gjort att hon är den hon är idag.

Dvs min lilla prinsessa i vårt och torr
    Live free, ride free
  • Marleo
    Jeamia skrev 2014-09-28 09:19:50 följande:
    Men eller hur!

Jag har kommit fram till att tack vare allt som hänt tidigare i mitt liv så har det gjort mig till den jag är idag och det gör även att jag uppskattar min livspartner så otroligt mycket. Hjärta

Jag är ganska tacksam för mitt mörka förflutna trots allt.
  • Himla

Ni har så rätt båda två, Nightrod o Marleo. Om vi skippar det där med att skjutas ;) men just det där att inte omfamna alla bitar är en grej jag haft svårt för. om man inte har något bagage har man ju inte heller varit någonstans i sitt liv.

• Nightrod
    Himla skrev 2014-09-29 08:26:53 följande:

Ni har så rätt båda två, Nightrod o Marleo. Om vi skippar det där med att skjutas ;) men just det där att inte omfamna alla bitar är en grej jag haft svårt för. om man inte har något bagage har man ju inte heller varit någonstans i sitt liv.

Att skjutas i ansiktet är mer ett mått på idioti än verklighet ;)
    Live free, ride free
  • Marleo
    Himla skrev 2014-09-29 08:26:53 följande:

• Himla
    Nightrod skrev 2014-09-29 08:28:00 följande:
    Att skjutas i ansiktet är mer ett mått på idioti än verklighet ;)
    Känner igen tugget hehe
Svar på tråden Vägra vitt