• Äldre 4 Aug 23:28
    17991 visningar
    41 svar
    41
    17991

    Maj 2015 brudar!

    Någon mer som planerar bröllop i maj 2015? Hur långt har ni kommit i planeringen? ???? känns ju som att det är 10000 saker att bestämma, självklart är det så underbart roligt! Men hur började ni med planering/förberedning? Har ni börjat att handla till er stora dag?
    Kram ????

  • Svar på tråden Maj 2015 brudar!
  • Äldre 12 Oct 21:08
    #31

    Hej!

    Jag tänkte hoppa in här om det går bra? Vi har nyligen förlovat oss, efter 10 år tillsammans och ett barn. Hihihi. Äntligen! Bröllop är planerat till 16 maj 2015. Det blir ett borgerligt bröllop hos familjen i Dalarna.

    Om ni vill veta mer om mig så är jag alltså en Dalkulla, bosatt i Stockholm. Jag jobbar som bröllops- och familjefotograf i mitt lilla nystartade företag. Om ni vill ha tips på fotografer till bröllop eller kanske till och med vill anlita mig så kika gärna in på www.ceciliapihl.se  Men inte den 16 maj då Tungan ute

    Idag hämtade vi våra förlovningsringar och så passade jag på att beställa vigselring också. Lika bra när jag hittade en perfekt som dessutom var nedsatt i pris Jag får hämta den på onsdag och sedan får den ligga och vänta tills i vår...


    Bröllop 16/5 2015 I Jobbar som bröllopsfotograf www.ceciliapihl.se
  • Äldre 3 Dec 19:25
    #32

    Hej,

    Jag hoppar också in här, vi ska gifta oss den 23 maj. Har inte kommit så jättelångt i planeringen. Men dom flesta kläderna är inköpta. Kyrka och lokal är bokad. Gästlistan är under bearbetning, och inbjudan jobbar vi på.


    Hur långt innan ska man skicka ut inbjudan?


     

  • Äldre 7 Dec 00:50
    #33

    [quote=4401952][quote-nick]Afzelius66 skrev 2014-12-03 19:25:00 följande:[/quote-nick]

    Hej,

    Jag hoppar också in här, vi ska gifta oss den 23 maj. Har inte kommit så jättelångt i planeringen. Men dom flesta kläderna är inköpta. Kyrka och lokal är bokad. Gästlistan är under bearbetning, och inbjudan jobbar vi på.