Underkjol??
Hej!
Vilken underkjol har man till denna klänning. 3 ringer eller 1 ring längst ner. Snälla hjälp mig nån som vet :)
m.lightinthebox.com/sv/NESS---Brollopsklanning-av-Organza-och-Spets_p215993.html
Hej!
Vilken underkjol har man till denna klänning. 3 ringer eller 1 ring längst ner. Snälla hjälp mig nån som vet :)
m.lightinthebox.com/sv/NESS---Brollopsklanning-av-Organza-och-Spets_p215993.html
Ingen som kan hjälpa mig?
Om du vill ha en underkjol med släp, så välj en med två ringar. Annars räcker det med en underkjol med en ring, en A-linje :)
Om de finns en befintlig underkjol på klänningen skulle ja tipsa om att lämna in klänningen till en sömmerska som syr på extra tyll och bygger upp kjolen. Kommer att bli snyggast.
Lycka till!
Okej, tack så mycket för ert svar. Har en fråga till om ni kan svara. Det står på sidan att man ska mäta sig från huvud till barfota. Ska man inte mäta sig med skor? Känner mig lite lost i detta klänning letande. Otroligt tacksam för er hjälp :)
Har läst på vissa sidor att de lägger på x cm för klackhöjd. Kolla noga på deras hemsida.
Daniiel: är det en sån här dj menar fast med två ringar. Eller tror du denna passar eller blir det för mycket plufs?
Ja men då gör dom nog så eftersom de vill att man skall mäta sig barfota utan skor. Tack Millan :)
Nåt annat man ska tänka på? :)
Tack så otroligt mycket för din hjälp, löste lite gåtor för mig ikväll;) jag vill ju gärna kunna fästa upp släpet så då blir det en underkjol med två ringar. Nån som du rekommenderar?
Tack så otroligt mycket för din hjälp, löste lite gåtor för mig ikväll;) jag vill ju gärna kunna fästa upp släpet så då blir det en underkjol med två ringar. Nån som du rekommenderar?
Tack så sjukt mycket :))) den blir perfekt! Nu ska det beställas :)