• Äldre 12 Mar 09:55
    40565 visningar
    203 svar
    203
    40565

    Rapportera eventuella buggar här!

    Hej hej!

    Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

    Ha det gott
    Charlotte

  • Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Äldre 3 Sep 17:08

    Jag skulle tippa på att det är bäst att skicka ett mail till supporten direkt (finns adress längst ner på sidan) eftersom den här tråden är ett halvår gammal och det antagligen inte är någon större chans att dom kollar av den regelbundet...


    Forumvärd/ar finns bara ett fåtal dessutom, enbart en som är aktiv i forumet (eller tja aktiv och aktiv, hon syns här ibland), annars är det Redaktör Kristin som har gjort en liknande tråd om att rapportera fel.


    Vi som har tillägget "Guider" vid våra presentationsbilder är bara medlemmar precis som ni. Vi har inte någon möjlighet att göra mer saker än vad ni kan.
    Däremot har vi (dom flesta i alla fall) funnits här i forumet i flera år och kan oftast peka åt rätt riktning om man inte vet vart man ska vända sig ;) 

  • Alylly­ra
    Äldre 30 Oct 14:33

    Undrar om nån ens kollar den här tråden längre...

    Hur som helst, två småsaker som jag undrar om jag är ensam om eller om det är fler som upplever problemen:


    Citat - jag kan inte citera längre. Citatknappen skickar mig bara höst upp i tråden igen.

    Användarvillkoren - jag kan inte hitta BT:s användarvillkor någonstans på den nya sidan. Jag hittar en sida där det står "användarvillkoren hittar du här", men på den sidan finns varken några användarvillkor eller länkar till dessa.

    Tänkte jag skulle skicka ett mail till supporten, men om det bara är jag som har problem/inte hittar så känns det ju fånigt. Nån mer?
  • Alylly­ra
    Äldre 30 Oct 14:39

    Nevermind, jag hittade länken till "Regler" sidan, vilket var vad jag var ute efter Skäms 
    Det finns dock fortfarande ingen information på sidan som heter användarvillkor....

  • Äldre 30 Oct 16:18

    Alyllyra felanmäl till supporten du. 


    Även om någon av dom kanske kollar in här ibland så går det nog snabbare att skicka direkt.
    Jag kan inte heller citera.
    Men att det saknas info vid användarvillkoren hade jag inte tänkt på ens, jag går alltid via regler om jag vill hitta dom :) 

  • Äldre 25 Feb 09:30

    Såhär är det,
    Någon citerar ett av mina inlägg.
    Jag svarar denne genom att citera dennes inlägg.
    Då får jag upp att mitt inlägg blivit citerat, fastän det är jag som skrivit.


    Live free, ride free
  • Äldre 26 Feb 13:18

    Det funkar inte att skicka PM med radbyten, dvs enterslag


    Live free, ride free
  • Äldre 18 May 19:55

    The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form. 

    Detta får jag upp varje gång jag försöker skicka ett inlägg här.
    Har varit så hela dagen. 


    Det har dock funkat att posta när jag försöker igen

  • Äldre 18 May 20:22

    snälla ni, gör så att man kan lägga on bilder via mobil och i pad! jag kan inte dela något alls pga detta. har ingen dator

  • Äldre 18 May 22:51

    Att det inte går att lägga upp bilder med mobil eller surfplatta måste väl ses som en ganska STOR bugg? Det är väldigt märkligt att ni inte ser till att fixa detta.

  • Aniara­4
    Äldre 18 May 22:58
    Chicita skrev 2015-05-18 19:55:01 följande:

    The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form. 

    Detta får jag upp varje gång jag försöker skicka ett inlägg här.
    Har varit så hela dagen. 


    Det har dock funkat att posta när jag försöker igen


    Nu hände det mig också, samma sak.
  • Äldre 19 May 00:27

    Håller med om att det vore smidigt att kunna lägga in bilder via t ex Iphone! Har sett att många påpeka detta, och det skulle nog göra så att fler delade med sig av sina bilder, då de oftast finns på mobilen! {#emotions_dlg.flower} Solig

  • blivan­defru
    Tue 19 Sep 2023 21:35

    Hej, 


     


    Jag önskar att ta bort mitt konto men hittar inte det. Var gör jag det?

  • Modera­tor
    Tue 17 Oct 2023 12:06
    blivandefru skrev 2023-09-19 21:35:05 följande:

    Hej, 


     


    Jag önskar att ta bort mitt konto men hittar inte det. Var gör jag det?


    Hej hej!
    Jag ska se om jag kan hjälpa dig med det
    Mvh
    Admin
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!