• Äldre 26 Feb 19:48
    2331 visningar
    2 svar
    2
    2331

    Aprikost tema- hjälp!

    Behöver tips och råd gällande aprikost tema. Detta gäller inte bröllop (då jag gifte mig 2012 ;)) utan dop för vår lilla dotter! Så om någon planerar bröllop eller haft bröllop med färgtema aprikos så tar jag gärna emot tips på dukning och inbjudningskort. Jag skulle så gärna vilja hitta aprikost papper med vita prickar på för att skapa inbjudningskort.. Rosa är ju enklast att använda som färg men det blir så förutsägbart.

  • Svar på tråden Aprikost tema- hjälp!
  • Äldre 26 Feb 19:57
    #1

    Jag har tyvärr inga tips gällande aprikost, men jag kan inte låta bli att fråga hur ni har tänkt er färgtemat genom dopet? Jag är i startgroparna för att börja planera dop också och funderar lite på det där.


  • Äldre 26 Feb 20:06
    #2

    Så fint med aprikos!! Kanske kan du köpa aprikos papper på tex panduro, där finns det garanterat dem har ju alla regnbågens färger, sen kan du ju vika på mitten och skriva text från skrivaren eller för hand. Ett fint band runt så är det ju lagom! Aprikos är ju en riktigt het färg just nu så gå in på lagerhaus och kolla, de har säkert grejer i den färgen. Köp silkepapper och gör pompoms som dekoration, servetter osv. Kolla runt, jag såg senast igår aprikosfärgade servetter på ica maxi 10kr/20 st tror jag det var. :D

Svar på tråden Aprikost tema- hjälp!