• Äldre 22 Feb 10:53
    6531 visningar
    21 svar
    21
    6531

    Bukett av tyg?

    Är det nån här som har haft en brudbukett i tyg? Satt och tittade lite på LightInTheBox och hittade såna! Lite praktiskt och roligt kan jag tycka. :)

    Vad har ni för tankar och åsikter kring det?



    Denna blev jag lite förtjust i. :)

  • Svar på tråden Bukett av tyg?
  • Äldre 3 Mar 13:58
    #11

    Denna gillade jag, skall ha lila tema :)

  • Äldre 3 Mar 14:00
    #12

    Får inte in bilden :(

  • Äldre 14 Mar 13:06
    #13

    Ett tips för er som ska ha konstgjorda blommor, kolla på ebay.
    Jag sökte på "wedding bouquet" och fick upp över 16 000 annonser! Allt från ett par hundralappar till ett par tusenlappar. :)

  • Äldre 14 Mar 15:22
    #14

    Jag hade en tygbukett och är jättenöjd. Köpte min på Etsy tillsammans med tärnbukett och corsage till mannen. Vet inte om det prismässigt blev så mycket billigare än vanliga blommor men det beror väl på vad man hittar och gillar förstås. 

  • Äldre 19 Mar 23:45
    #15


    Denna buketten finns på Ebay för dryga femhundringen. :)
  • Pernil­la S
    Äldre 20 Mar 08:47
    #16

    Jag tänker mig oxå en tygbukett.
    Framförallt för att vi kommer gifta oss i Sverige, men vill ta fina kort med brudklänning och hela konkarongen på en strand utomlands.
    Och då kan det ju vara skoj att ha med brudbuketten på korten.

  • Pernil­la S
    Äldre 3 Apr 17:16
    #17


    Idag kom min vackra brudbukett.  
  • Äldre 15 Apr 19:19
    #18
    Varför sa ingen säga, när jag köper bröllopet, fick jag fri från dess blommor.

    www.aubridaldresses.com/vintage-lace-v-neck-applique-embroidery-wedding-dress.html

  • Äldre 28 Apr 18:28
    #19

    Den bukett jag ursprungligen visade bild på blev det inte. När jag tittade några veckor efter så fanns den inte kvar längre. Och tur var väl det. :) Jag började titta på eBay mer noggrannt igår och hittade då en som jag blev helt kär i! Så nyss beställde jag den. :)

    Blev denna ist:


    Lite roligt med aningens annorlunda och som man inte ser att "alla" har liksom. Till och med fästmannen tyckte att den var tuff! :D

  • Äldre 29 Apr 18:02
    #20
    Sassa84 skrev 2014-04-28 18:28:14 följande:

    Den bukett jag ursprungligen visade bild på blev det inte. När jag tittade några veckor efter så fanns den inte kvar längre. Och tur var väl det. :) Jag började titta på eBay mer noggrannt igår och hittade då en som jag blev helt kär i! Så nyss beställde jag den. :)

    Blev denna ist:

    Lite roligt med aningens annorlunda och som man inte ser att "alla" har liksom. Till och med fästmannen tyckte att den var tuff! :D


    woooww!  Så snygg! 
  • vallmo­o
    Äldre 30 Apr 23:18
    #21
    bettansss skrev 2014-03-14 15:22:00 följande:

    Jag hade en tygbukett och är jättenöjd. Köpte min på Etsy tillsammans med tärnbukett och corsage till mannen. Vet inte om det prismässigt blev så mycket billigare än vanliga blommor men det beror väl på vad man hittar och gillar förstås. 


    Åh, vad fin blombuket!! Du vill inte sälja den?
Svar på tråden Bukett av tyg?