• emmalaggar

HJÄLP MEJ!

Hej jag har hittat min drömklänning billig snygg å alldeles underbar! Enligt mej såklart! Men nu till "problemet"!!! Den verkar inte finnas hos någon återförsäljare i Sverige ELLER!?!? Vet någon om denna finns att få tag på i landet?! Vågar man beställa en klänning online?! Hjälp mej;)!! Bifogar bild Såhär heter den Attractive Sheath/Column Halter Court Train Chiffon Charmeuse Wedding Dresses With Ruffle Lace Beadwork (002000442)

Hjälp
  • Svar på tråden HJÄLP MEJ!
  • CamillaForsgren

Har du en länk till klänningen?

• emmalaggar

Tusen tack:) med lite tur kan den säkert finnas någonstans i storstan:) tur ja smart ska dit :)!!!

• BCJKTDCN

Vill bara göra dig uppmärksam om det är till sSockholmsområdet du tänkt åka och prova!

Enligt Maggie Sottero's hemsida finns det två återförsäljare här (en i Sthlm och en i Södertälje). Men Stockholm Brud och fest (Drottninggatan) är enligt deras egna hemsida endast återförsäljare av "Sottero and MidGley". Princessa (Södertälje) däremot är återförsäljare av både "Sottero and MidGley" och  "Maggie Sottero"!

Jag själv har varit inne på Stockholm brud och fest en gång förra året med anledning av att min syster var ute efter balklänning, dock kändes man inte precis uppskattad där och vi gick illa kvickt. Med det sagt så kanske de bara hade en dålig dag, vad vet jag?
    På Princessa däremot är det bra service, jag har själv köpt min Maggie Sottero-klänning där! Jag vet inte om det är tvång men jag rekommenderar att ta det säkra före det osäkra och boka tid för provning! Och vill du vara säker på att de har just din drömklänning inne bör du nog ringa och kolla Glad

Lycka till!

• emmalaggar

Jag vet inte vad jag lyckas trycke på för knappar:/ hoppas inte jag tog bort nå nu iaf ursäkta:) @bcjktdcn tack för din information! Det ska jag absolut inte utsätta mej för! Dålig dag lr inte service ska alltid vara service Oavsett! Har en känsla av att vissa är lite finare än andra!! Så den butiken lägger vi inte krut på! Isf den andra:) så tack tack tack! Jag har ju hittat denna klänning på en annan sida thdress.com men där heter den något annat å är billigare! Men det är samma bild som sottero klänningen! Är det någon annan variant en s.k "wannabe"?! Inte för att jag bryr mej om märket i sej jag är hu söker i klänningen! Å kommer ju Gärna billigt undan(à)! Törs man köpa online ?!

• emmalaggar

Å länken blev fel! Men man kommer in på sidan därifrån bröllopklännig Cheap weddingdresses sen ligger den där en bit ner

• emmalaggar

Ahaaa i see!!! Då förstår jag:)!! Ja är ner orolig för passformen:/ Men men vi får väl se hyr jag gör! Tusen tack för all hjälp!!

Svar på tråden HJÄLP MEJ!